Hallo,
Ik heb een probleem met mijn Acer Aspire 7551g Laptop 17inch.
Hij deed het altijd goed, tot nu...
Zodra ik hem aanzet begint de ventilator te draaien, powerled brand en CPU led brand.
Alleen gebeurd daarna niks. De ventilator gaat langzamer draaien tot een rustig tempo en er gebeurd niks verder.
Er is ook niks geen actieviteit te zien op het beeldscherm.
Heb het idee dat hij na de 5 seconde in het begin, verder niet bezig met opstarten.
Iemand die weet waar het aan kan liggen??
ps, het accu ledje blijft wel oranje knipperen wanneer ik de accu erin heb. Weet niet of het ermee te maken kan hebben, maar dit is ook sinds vandaag.
Is er iemand die mij verder kan helpen?
ps, een behoorlijk gelijk probleem (alleen start mijn laptop niet vanzelf opnieuw op):
http://pchelper.nl/hardware-algemeen-10/acer-aspire-5520-start-niet-meer-op-53153/
Ik heb geprobeerd om het RAM geheugen (alle 2) eruit te halen: Resultaat niks. Ook geen Bliep.
Ik heb geprobeerd om een ander RAM geheugen erin te zetten: Resultaat niks.
Het trucje met tien keer aan/uit knop werkt ook niet...
Alvast bedankt
Jurre Hengstman
Ik heb een probleem met mijn Acer Aspire 7551g Laptop 17inch.
Hij deed het altijd goed, tot nu...
Zodra ik hem aanzet begint de ventilator te draaien, powerled brand en CPU led brand.
Alleen gebeurd daarna niks. De ventilator gaat langzamer draaien tot een rustig tempo en er gebeurd niks verder.
Er is ook niks geen actieviteit te zien op het beeldscherm.
Heb het idee dat hij na de 5 seconde in het begin, verder niet bezig met opstarten.
Iemand die weet waar het aan kan liggen??
ps, het accu ledje blijft wel oranje knipperen wanneer ik de accu erin heb. Weet niet of het ermee te maken kan hebben, maar dit is ook sinds vandaag.
Is er iemand die mij verder kan helpen?
ps, een behoorlijk gelijk probleem (alleen start mijn laptop niet vanzelf opnieuw op):
http://pchelper.nl/hardware-algemeen-10/acer-aspire-5520-start-niet-meer-op-53153/
Ik heb geprobeerd om het RAM geheugen (alle 2) eruit te halen: Resultaat niks. Ook geen Bliep.
Ik heb geprobeerd om een ander RAM geheugen erin te zetten: Resultaat niks.
Het trucje met tien keer aan/uit knop werkt ook niet...
Alvast bedankt
Jurre Hengstman
Laatst bewerkt: