ventilator gaat heel hard bij webpagina,s ed en zakt dan weer af

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwakman

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2012
ventilator gaat heel hard bij webpagina,s ed en zakt dan weer af

als ik bv op de site helpmij home ben

en ik klik dan op forum dan begint de fan heel hard te draaien 3a6 sec en dan zakt het weer af en is de pagina geladen ,

en als ik dan in foum zit en weer op koeling klik bv gaat ie weer hard draaien en zakt weer af

heel sloom word de pc dan

wie weet raad

gr k

Hallo,

Kijk eens wat je pc allemaal aan heeft met het blazen(dus in taakbeheer). Maak hem eens stofvrij.

genoeg maar ik weet allemaal niet wat die afkortingen zijn en wat ik wel of niet kan sluiten

?

Hallo,

Welke browser gebruik heb je erveel addons(plugins) in staan?

heel sloom word de pc dan
De pc wordt sloom omdat je CPU hard aan het werk is. En omdat de CPU tijdens werk warmte produceert in combinatie met dit weer gaat je ventilator blazen.

als het buiten koud is doet ie het ook wel

ie 8 heb ik met de updates die er bij horen

in processen staa t bv de iexplore.exe 203.504kb

ik weet niet of dat veel is?

Ie8 is dat ook echt een rot browser je moet wel echt windows fan zijn om die te hebben
zelf heb ik chrome en ik heb er elke dag plezier van :) als ik jou was zou ik overstappen naar chrome of firefox

Je kan ook evt kijken bij je virusscan, kijken wat intensief bezig is op dit moment, en zo kan je het verminderen.
Zoals Laurens al zegt gebruik een lichte browser zoals Chrome. Als het niet lukt moet je eventjes terug naar de winkel en dan kijken ze wat er aan de hand is. MediaMarkt kan het wel maken, ookal heb je daar je computer niet gekocht.

Groeten van,
Longem

Ie8 is dat ook echt een rot browser je moet wel echt windows fan zijn om die te hebben
zelf heb ik chrome en ik heb er elke dag plezier van :) als ik jou was zou ik overstappen naar chrome of firefox

Dat lost het probleem niet op.. Je doet dan aan symptoombestrijding. :)
Vanzelfsprekend zijn Firefox en Chrome wel modernere browsers van Internet Explorer 8, en zou je ze ook 'beter' kunnen noemen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan