Ventilatoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

qwertyuiop123

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2008
Hallo,

Ik heb een Coolermaster CM690 kast, met 5 dezelfde coolermaster 120mm fans
Ik weet alleen niet wat ik nu het beste kan doen met me fans...
Heb even een met paint wat moois gemaakt:

naamloosd.jpg

(onderste gele zit aan de onderkant van de kast)

ik nu dus nog 2 fans over... Heeft iemand enig idee waar ik die het beste kan stoppen en welke kant op?
allemaal zelfde fans 120mm....
(processor-fan maakt soms beetje herrie, dus heb ik liever de kast wat koeler... scheelt wel lijkt mij. ( ik heb Phenom II 940 / asus HD4870 1gb, komt wat warmte vanaf lijkt mij )

alvast bedankt

Ik denk dat het handigste is aan de zijkant. Meeste warmte komt daat dan ook vandaan

Ja volgens mij wel, meeste hitte komt echt vanuit die kant. Je kan hem wel bij de onderkant doen. Maar daar krijgt die weinig lucht. en de voorkant Zou je ook wel kunnen doen. Maar denk minimaal 1 aan de zijkant

Ja volgens mij wel, meeste hitte komt echt vanuit die kant. Je kan hem wel bij de onderkant doen. Maar daar krijgt die weinig lucht. en de voorkant Zou je ook wel kunnen doen. Maar denk minimaal 1 aan de zijkant

klinkt wel erg helder :p
Ik heb 5 fans he....

is dit anders geen goed idee?:
voorkant + onderkant erin
zijkant+achterkant+bovenkant eruit

bedankt voor de reacties

Onderkant kan je wel doen maar lijkt me niet zoveel nut hebben aangezien je hem bij die neerzset maar het zou wel kunnen ;)

Heb nu dit:

naamloos2.jpg

En ik heb de fan met blauw led licht in de onderkant... ziet er ook leuk uit, dat licht uit de onderkant :)

lijkt me zo dat het wel goed zit....

bedankt voor de reacties :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan