veranderen naar Engels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bram Hatoka

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2009
Hey, ik heb recent een vraag geplaatst op dit forum. Mijn Laptop Akoya van Medion was stuk en ik heb dezeteruggezonden. Vandaag kreeg ik deze terug en ik merkte dat hij in het Frans staat ingesteld. Hoe verander ik dit naar engels? Ik heb al geprobeert om het te veranderen maar hij heeft enkel de taal Frans, us ik veronderstel dat ik deze taal moet downloaden. Ik heb Vista Home Premium, waar download ik het engels talenpakket?

Groetjes Bram.

Tja, eigenlijk moet Medion dit in orde maken. Heb je ze al gebeld?
Ik heb hier wel een NL taalpakket maar weet even niet of ik hier zo maar een kopie van mag maken....
Ik ga even bij mijn mede mods informeren.

Re

Ok, ik denk dat het beveiligd kan zijn tegen kopiêren, maar ik ben echt ten einde raad. Ik kan echt niets doen in het Frans. Ik moet afgaan op icoontjes wat ni ideaal is. Toch bedankt voor je hulp.

Dat is geen probleem hoor. Ik ben nu even in gesprek met mijn mede mods en als het mag zet ik hem klaar voor je. Welke versie van Vista heb je trouwens?
En nogmaals, Medion moet dit eigenlijk recht zetten voor je.

dankje

Hmm, het is in het Frans. Windows Vista, Edition Familiale premium (Ik denk windows vista home premium). Service pack 1. Dankje voor je hulp en tijd.

Ik ben hem nu voor je aan het klaarzetten en kijk even wat je ermee kan. Lukt het niet dan even Medion bellen.
Uitleg zit erbij en het is een .rar bestand dus even uitpakken met Winrar bijvoorbeeld.
Ik zal zo de link plaatsen voor je.

Enorm bedankt! Uitpakken is geen probleem. Bedankt voor uw hulp. Tussen haakjes ik vind dit een zeer goed forum, een rappe reactie en goede hulp... :)

Wel ik volg alle stappen maar u zegt dat ik moet klikken op Install/uninstall languages maar dit is niet weergeven. Het enige dat ik gevonden heb en dat ik denk dat de oorzaak is is dit : La section Langue d’affichage sera visible uniquement si vous avez déjà installé un pack linguistique ou si votre édition de Windows prend en charge les packs d’interface utilisateur multilingue. Ces packs sont disponibles uniquement dans Windows Vista Édition Intégrale et Windows Vista Entreprise.

Nogmaals bedankt

Ik was er al bang voor en het werkt dus alleen met Vista Ultimate.
Dan blijft Medion over want die hebben het duidelijk fout gedaan en moeten het ook weer opknappen. Maar Medion kennende moet dat geen probleem zijn. Je kan het ook zelf doen als je er een Vista DVD bij hebt gekregen. De drivers staan op een aparte partitie.....

Ik heb alle dvd's normaal.
- Application and support-disc
- Recovery disc SP1(32-bit)
- Recovery disc SP1(64 bit)
- Recovery disc Microsoft works 9.0

Wat moet ik hiermee doen? Want Medion is een trieste zaak om op te wachten, kunt u nog even helpen als u tijd heeft?

groetjes

Recovery Disk erin en opnieuw opstarten en de rest wijst zich vanzelf.

Ik heb trouwens zelf alleen maar goeie ervaringen met Medion en zo ver ik weet en lees hier op het forum schijnt de service van Medion juist erg goed te zijn.

Het is een feit dat ze snel helpen, de service is zeer goed. Maar ik heb nog niets dan problemen gehad met deze laptop. Toch bedankt!

Goede dag nog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan