Veranderen van taal

Status
Niet open voor verdere reacties.

dila1967

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Beste,

Op mijn pc voor diagnose te stellen op voertuigen type Delphi DS350, staat de windows in het Frans, ik heb van alles geprobeerd om deze te vertalen naar het Nederlands, helaas niet gelukt. Het probleem zou zijn dat de windows copies van copies zouden zijn.
De windows versie is: Windows 7 professionnel.
Wie kan me verder helpen?
Alvast bedankt
Dirk

Beste Dirk,

Alleen windows 7 ultimate kan je de taal wijzigen, dus als je wil dat windows nederlandse taal heeft zal je of moeten updaten naar ultimate dat kan je doen op www.microsoft.nl. Of een hetinstallie van windows alleen dan de nederlandse versie....

Met vriendelijke groet,

Cyberstrijdpuntnl

Dien ik dan et bestaande pakket te verwijderen, of gewoon upgraden?
Deze update zoals u et noemt is dit gratis?
Waar kan ik deze op uw site juist vinden?
Dirk

Ik gebruik voor dit soort problemen de Vistalizator. Zo kun je makkelijk van taal veranderen in elke versie van Windows 7, zelfs in Windows 7 Starter!

Suc6!:D

Laatst bewerkt:
Beste bassie,
Ik ben eens gaan zien naar de site, lijkt niet slecht te zijn, alleen wat moet ik juist downloaden?
Dirk

ok, heb volgende gedownload : Windows 7 SP1 MUI languaga packs, Dutch uiteraard, en nu?

@dila1967
Goed zo, nu moet je de Vistalizator downloaden: Klikkerdeklik! Klik hier voor de handleiding voor wat je moet doen om het taalpakket wat je had gedownload te activeren. Kom je er niet uit dan help ik je graag:D!

Suc6:D!

Beste vriend Bassie,
Dit is perfect gelukt, mooi in het Nederlands en nog niet eens zo moeilijk, mits de goede begeleidingsbrief.
Alvast bedankt aan iedereen om mij hierbij te willen helpen.
Dirk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan