verandering bij wijzigen tekengrote

Status
Niet open voor verdere reacties.

petraruth

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2010
hallo allemaal, als ik de gemaakte site in de browser open en ik verander de tekengrote, dan worden de letters groter en verander de structuur van de pagina. weet iemand hoe ik dit op kan lossen.
www.famjochems.nl is de site in aanbouw.
alvast bedankt voor de rectie.

Hallo,

Daar is eigenlijk geen antwoord op te geven. Je gebruikt FrontPage, 'n zwaar verouderde editor die door de maker, Microsoft, al jaren wordt afgeraden. FrontPage maakt code die vaak alleen maar werkt in Internet Explorer, en ook in Internet Explorer 8, de nieuwste versie, geeft het vaak al problemen.
FrontPage stopt er vaak VML in, een taal die alleen in Internet Explorer werkt. Dat is bij jouw pagina ook het geval. VML is dermate chaotische code, dat zelfs zeer ervaren mensen er niets mee kunnen. Het is onmogelijk om met de hand uit te vogelen waarom iets gebeurt.
Bij FrontPage is het feitelijk zo: het werkt, of het werkt niet. En áls het werkt, bestaat er altijd de kans dat het bij de kleinste wijziging opeens niet meer werkt.
'n Vergelijkbare gratis editor is Kompozer. Deze maakt code die in álle browsers goed werkt, en bij problemen is eventueel met de hand te corrigeren, omdat de gemaakte code te begrijpen is.
Kompozer kan worden gedownload vanaf http://www.kompozer.net/download.php

ha goeroeboeroe, bedanktvoor je antwoord, ik ga de opgegeven tip eens bekijken.
nogmaals bedankt

geen verdere vragen meer

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan