verbannen computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

arzu

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2001
Berichten
112
Op de site Habbo is onze dochter "verbannen" tot haar verbazing vanwege weetikveel. Echter, dit is slechts op één computer het geval; als ze via elke andere computer aanlogt, kan ze gewoon spelen. Ik heb cookies al verwijderd. Wie geeft me de tip om haar computer weer zo als de andere te laten reageren?
 
Mogelijk wordt zij geblocked doormiddel van het ipnummer van de pc.
 
Dan vind je via die andere pc een contactadres en vraag je in een extreem lieve mail waarom ze verbannen is van die site en of ze het IP van die pc uit de bann willen halen.

James:)
 
Als ik de FAQ lees van Habbo, is een ban tijdelijk. (hierin staat ook welke redenen er voor bannen worden gehanteerd bij Habbo)
In het bericht dat je te zien krijgt bij het inloggen in het hotel staat vermeld waarom je Habbo verbannen is, en voor hoelang.
Dat bericht dus even lezen en na de aangegeven tijd zal je dochter weer op haar eigen PC kunnen inloggen.

Olav
 
Bedankt voor de reacties.. Dat van het ip adres leek me wat onwaarschijnlijk want het adres is dynamisch (wordt door de provider bepaald), en vervolgens maakt de router er locaal weer een dymamisch adres van.
Misschien is er toch iets herkenbaars achtergebleven..


Overigens had ik al een bericht naar habbo gestuurd, maar zij beamtwoorden de mail niet .
(Ik had om een andere reden voorheen Habbo al eens gemaild, en heb toen ook gewoon geen antwoord gekregen..)

enfin, ik wacht wel een tijdje af en laat haar af en toe achter mijn computer wat spelen.
 
Wat ik kinderen hoor doen (op mijn school dan) is Habbit gebruiken het verandert dacht ik 1 cijfertje van je IP maar ik heb het nog niet gebruikt.
MVg,
Jelmer
 
Habbo bant geen IP's, maar bant een unieke ID in je Flash player.
Er zijn tools te downloaden die dat unieke nummer kunnen aanpassen:cool:

Maar euh .. beetje behoorlijke topic kick...
 
Ik d8 al het zou nooit kunnen dat je IP gewijzigd wordt ik heb gewed dat wordt een lekker ijsje morgen :p.
Bedankt he!
Met vriendelijke groet,
Jel,er
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan