Verbannen op camorra world

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoezo ben je verbannen??
heb je gescholden of iets ander gedaan?

een mailtje sturen met zeggen dat je het heel erg spijt en dat je het nooit weer zou doen, want ze zullen je niets voor niets een ban geven.;)

ja is al jaar geleden ofso ik werd 3x gekilled in 2 dagen en toen flipte ik uit.. en ik wil ze wel mailen maar nergens staat een email

Ik denk niet dat het aan helpmij is om zoiets op te lossen

Het is jouw probleem dat je gebanned word, wij kunnen jouw niet laten unbannen.
Je moet zelf contact opnemen met een admin daar.

ik zag ook geen email adres staan;) Misschien moet je er maar bij neerleggen dat je fout ben geweest en een andere online maffia spel gaan spelen.

Zoek via whois op wie er de registrant is van het domein cammoraworld.nl en mail hem of hij een emailadres weet.....

En volgende keer nadenken voordat je wat doet. Een lifetime ban krijg je niet zomaar.

daarnaast is er vast wel ingame een manier om de operators te bereiken.....dus als je vrienden er in zitten kun je toch laten vragen of ze contact met je opnemen of vice versa.
je kunt ook nog naar een bibliotheek om contact te zoeken met de eigenaar....

Laatst bewerkt:
hoe kun je in een bibliotheek informatie daarover vinden??

en ik heb net op whois.net gekeken maar waar moet ik iets invullen en wat?

Wat was je naam in Camorraworld?
Ik kan wel even kijken voor je. Het is zo, dat een lid van Camorraworld een Help Ticket kan aanvragen bij de Admins. Dat is de enige mogelijkheid om te emailen, lid zijn en geen ban hebben.

ik was verbannen op de vorige versie, versie 3 geloof ik dus mijn naam kun je niet zien maar ik had pas bij een vriend al gemaild via een help ticket en toen stond er dat mijn help ticket niet aan de eisen voldeed..

maar als je wil mag jij wel een help ticket voor me maken graag zelfs..

Volgens mij zijn alle namen van oude criminelen nog terug te vinden op het overlijdensforum. Zeker als je een IP Ban heb gekregen, kan daar nog informatie over te lezen zijn, wat de reden is.... Maar ook over wie zou ik dan een Help-Ticket moeten maken, dus het is wel handig te weten wie je was.

Volgens mij was mijn naam Tim en daarna TimV2 en toen TimV3 volgens mij dit is mijn IP:
192.168.0.2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan