xtremegamer
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 mrt 2006
hallo, ik zit met een raadselachtig probleem.
ik wil bij m'n website de footer verbergen als men hierom vraagt.
de footer zit in een div element dus dacht ik dit snel te kunnen oplossen door met een scriptje dat de div herschrijft.
bijhorende code
Footer
to zoverre het script
ik wil bij m'n website de footer verbergen als men hierom vraagt.
de footer zit in een div element dus dacht ik dit snel te kunnen oplossen door met een scriptje dat de div herschrijft.
bijhorende code
Footer
Code:
<div id="sys_footer" class="sys_footer">Designed by <a href="Localhost" target="_blank">Xtremegamer</a></div>
to zoverre het script
Code:
<script language="javascript" type="text/javascript">
function hidediv() { if (document.getelementById) { // DOM3 = IE5, NS6 document.getelementById('sys_footer').style.visibility = 'hidden'; }
else { if (document.layers) { // Netscape 4 document.sys_footer.visibility = 'hidden'; }
else { // IE 4 document.all.sys_footer.style.visibility = 'hidden'; } } } function showdiv() { if (document.getelementById) { // DOM3 = IE5, NS6 document.getelementById('sys_footer').style.visibility = 'visible'; }
else { if (document.layers) { // Netscape 4 document.sys_footer.visibility = 'visible'; }
else { // IE 4 document.all.sys_footer.style.visibility = 'visible'; } } } </script> <a href="javascript:hidediv()">hide div</a>