Verbergen van de rijnummers en kolomnummers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met frm_Wachtwoord.Show open je een formulier. Dat laat je dan zo staan in de workbook_open.

Je bedoelt dat ik dan in workbook open een aparte sub HideHeadings, kan aanmaken met enkel de opdracht ActiveWindow.DisplayHeadings=False en dan ieder werkblad bij activate call HideHeadings.

Sorry ben niet zo snel met reageren. Ik heb hier ook nog een dochter van 4 jaar rondvliegen haha.

Zo'n grietje had ik ook. Die is inmiddels 19 maar rent en vliegt er niet minder om ;)

Als je alleen de opdracht ActiveWindow.DisplayHeadings=False gebruikt hoef je er uiteraard geen aparte routine voor te maken.

Als je het wel wilt gebruiken moet je dat inderdaad in een aparte module doen.

Oke dat is mooi. Dan is deze vraag bij deze opgelost en kan het slotje erop.

Ik had er trouwens nog 1 open staan voor wat betreft wachtwoord op een apart veryhiddensheet. Ik wil hier de wachtwoorden inzetten waar de macro mee moet vergelijken. Kun jij daar iets mee. Zo ja dan zie ik graag daar je antwoord.

Wederom bedankt voor je hulp.

http://www.helpmij.nl/forum/showthr...wachtwoord-aanpassen-aan-de-hand-van-werkblad

Laatst bewerkt:
Als het om 1 wachtwoord gaat, zet die dan in de Tag van het formulier.

Nu staat er in ieder formulier.
Const strPass As String = "(wachtwoord)"

Ieder formulier dient straks zijn eigen wachtwoord te krijgen die ik heel simpel en snel kan veranderen en het gaat om niet 1 en hetzelfde wachtwoord. Tevens wordt het wachtwoord regelmatig veranderd en dat wil ik als het even kan niet via VBA moeten doen.

Wat bedoel je trouwens met Tag. Graag hierover door gaan op het bewuste topic. Heb een linkje er naar geplaatst.

Dan gaan we daar verder met je wachtwoord vraag.
Zijn de mods ook weer blij ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan