Verbinden met bureablad

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Berichten
1.352
Hallo ik wil verbinding maken met de laptop van mijn broer maar ik krijg dan een melding van aanmelden wat moet ik daar doen?
Met die melding bedoel ik dit.PNG. Ik voer mijn wachtwoord in maar het lukt dan nog steeds niet.
 
Je moet daar aanloggen met een account dat bekend is op de laptop van je broer.
 
En hoe moet ik dat doen? Een account bekend maken op de laptop van mijn broer?
 
Niet. Dat moet je broer op z'n eigen laptop doen.
Deze moet dan tevens aangemerkt worden als Remote Desktop User.
 
Maar hoe moet dat aangemerkt worden?
 
En er staat niets over de wachtwoord die ik moet invoeren waar moet ik die aanmaken?
 
Maar dat kan ook alleen als dat account is toegestaan voor Remote Desktop.
 
Sorry maar wat heeft dat te maken met het aanmaken van een gebruikersaccount?
Kan ik gewoon niet mijn eigen PC toevoegen in zijn laptop? Waarmee ik dan kan inloggen via verbinding met externe bureaublad?

Is er een video beschikbaar op internet? Ik heb wat gezocht maar ze vragen bij niemand het wachtwoord en gebruikersnaam.
 
Om in te kunnen loggen op een PC is er nu eenmaal een gebruikersnaam en een wachtwoord nodig.
Wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen?
Jij wilt kennelijk met je eigen huissleutel bij de buren naar binnen.
 
Dus ik moet op de laptop van mijn broer een andere gebruikersaccount aanmaken? Waarmee ik me dan moet inloggen.
 
Kan dat niet gewoon met zijn eigen account van mijn broer? Want het is vervelend als je telkens moet aangeven met welke account je je wilt aanmelden.
 
Tuurlijk, dat maakt niet uit. Dat is toch ook een account op de laptop van je broer?
Het zal wel aangemerkt moeten worden als account dat remote mag inloggen.
 
En hoe moet ik dat nu aanmerken hier snap ik het nu weer niet :(
 
Die vraag is opgelost bedankt :)

Ik heb nog een probleem met mijn computer ik heb een topic daarover aangemaakt maar niemand reageert misschien dat een van jullie het wel weet.
Ik kan de volgende apps niet openen "Berichten, Skydrive, Agenda" Als ik de tijd aan pas en dan de computer opnieuw opstart doet ei het dan wel eventjes maar daarna werkt ei terug niet meer. Ik krijg geen fout melding of zo maar als de logo van Bv berichten te voorschijn komt en dan na 2 seconden gaat de app weg en beland ik automatische op mijn start menu. Voor de duidelijkheid de app word niet gesloten maar het gaat gwn weg.
 
Oplossing gevonden. Het kwam door mijn Anti-Virus (Kaspersky). Ik heb hem verwijderd en nu werken die Apps terug. Ik weet niet of ik met elke anti-virus programma deze probleem heb, Want ik heb momenteel nog geen nieuwe anti-virus geïnstalleerd.

Bedankt iedereen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan