verbinden met wifi probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

multirobbert

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2010
Hallo!
Ik wil graag internetten op mijn ds R4, maar ik kan geen verbinding maken met wifi, omdat: Of de...
1. modems zijn op slot
2. we moeten een WEP Key intypen.

1. Ik heb wel eens video's op youtube gezien hoe je een driver moet unlocken. Dan moet je: gateway.2wire.net intypen, maar dat lukt niet.

2. Onze computer ondersteunt wel WEP, maar we zitten op WPA, want als we op WEP zitten, heeft alleen de DS internet, en de computer dan niet meer (heb al een keer uitgeprobeerd).

Wat moet ik nu doen?
Alvast bedankt!!

PC's zijn ook op WEP in te stellen. Let wel, WEP beveiliging laat veel te wensen over en is voor iemand met de juist software makkelijk te kraken.

Je hebt een geheugen extentie nodig die in je Game Boy slot past van je DS(i)(lite)(XL)
Als je die hebt weet ik niet wat het probleem is. Ik denk dat je die niet hebt omdat je een R4 gebruikt. Dat betekend dat je het programma hebt gedownload. Dat geheugen slot kun je alleen kopen met het programma zelf erbij.
ds_opera_browser_b.jpg

dat je kan kiezen WEP of WPA

Ik kan op de DS niet kiezen tussen WEP of WPA. Alleen WEP.

PC's zijn ook op WEP in te stellen. Let wel, WEP beveiliging laat veel te wensen over en is voor iemand met de juist software makkelijk te kraken.

Dat hebben we al geprobeerd, maar dan heeft de computer geen internet meer.

Je hebt een geheugen extentie nodig die in je Game Boy slot past van je DS(i)(lite)(XL)
Als je die hebt weet ik niet wat het probleem is. Ik denk dat je die niet hebt omdat je een R4 gebruikt. Dat betekend dat je het programma hebt gedownload. Dat geheugen slot kun je alleen kopen met het programma zelf erbij.
ds_opera_browser_b.jpg

Ok. Is er echt geen winkel of webshop waar ik die geheugen extentie los kan kopen?

Ik heb gezoch naar een memory expansion, maar kan niks vinden.

Heeft iemand een andere oplossing?

Laatst bewerkt door een moderator:
Het hele pakket kun je kopen voor 15 nieuw. Althans, zoveel heb ik er voor betaald.
Ik gebruik het zelf niet meer zo veel. Als je wilt kun je hem van me kopen :P
Expansion en de kaart natuurlijk, in originele doos. kaart is nooit gebruikt. Gebruikte de godownloade versie. Heb een witte tape geplakt op de voorkant van de expansion zodat hij er netjes uit ziet, anders zie je een doorzichtig ding in je DS en dat is niet mooi.

Zou je hem willen?

Link Ik zie hem hier voor 42 euro!!!!

Je kan hem van mij krijgen voor veel goedkoper als je wilt

Heb je hem dan op marktplaats staan?
want ik zie op marktplaats ook een van 15 euro, en bijna nooit gebruikt.
oh, en trouwens, ik heb de originele DS, dus geen Lite of dsi(XL).

iemand een andere oplossing??

Dat hebben we al geprobeerd, maar dan heeft de computer geen internet meer.
Dan moet je waarschijnlijk gewoon even opnieuw de netwerkverbinding aanmaken, anders weet windows (?) niet dat het met een wep verbinding te maken heeft.

@ multirobbert en pilootnour5

Ik heb jullie berichten samengevoegd. Als je een toevoeging wilt doen, doe dit dan via de aanpassen knop in plaats van een nieuw bericht te plaatsen.
De topics worden anders erg lang.

@ multirobbert en pilootnour5

Ik heb jullie berichten samengevoegd. Als je een toevoeging wilt doen, doe dit dan via de aanpassen knop in plaats van een nieuw bericht te plaatsen.
De topics worden anders erg lang.

ok.

Volgens mij werkt hij ook op de normale DS. Hij werkt niet op de DS XL want daar zit geen gameboy slot in.

ok. Maar kan ik niet zelf een memory expansion maken?
Ik ben best wel technisch.

nee dit gaat je echt niet leuken. Zelfs echte techneuten hebben hier enigsinds erg veel tijd nodig om zoiets 'zelf' te maken.

Ik het raad het zelf af om er een te kopen. Het laden van de pagina is er traag, okal zit je 30cm van je wifi bron af! De enige plekken waar je dan internet hebt is alleen bij een hot spot met wifi bij bijv de McDonald's of bij vrienden, maar dan kan je net zo goed de laptop meenemen of tegewoordig is het internet op mobiel heel erg snel.

Dus, bij mij is het een echte afrader...

volgens mij hebben ze die expansion pack zo gemaakt dat ie alleen in de DS lite past de oude ds kan dit niet!
kheb er zelf ook een :)
zoals je ziet op de afbeelding van pilootnour5 zit er op die expansion pack zo'n uitstekend deeltje

het moet wel op een of andere manier kunnen om je pc op een wep versleuteling in te stellen.
je kan dan wel niet internetten op je ds maar je kan wel met online gamen (als je een wep versleuteling heb dan)

groetjes..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan