verbinding af en toe kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
hallo, heb windows vista met IE versie 8 hiervoor 7 met hetzelfde probleem en ook gehad met google chrome als browser.
Ik krijg regelmatig dat ik sites niet kan openen en andere weer wel door als het niet lukt gelijk een andere site te openen rara.
Als bv iemand bij mijn netwerk ingelogd is met zijn laptop (heb beveiligd netwerk en een experiabox die ook al eens zowel gewoon als hard gereset is) dan kan diegene zonder problemen surfen. Ik heb daarbij dat ie even niet wil en gaat probleem vaststellen.
Na bv 8 keer klikken en opnieuw proberen gaat het weer wel soms bioj dezelfde site's en soms andere site's wisselend dus dan gaat het weer 10 minuten goed en dan weer geregeld fout.
Ik denk dat ik het probleem in mijn pc heb omdat vele uren als mijn zoon op mijn netwerk zit hij nog nooit het probleem gehad heeft dat hij een vastloper heeft of dat site's niet openen.
Wie weet wat ik moet doen om dit vervelende euvel te verhelpen.
Ik merk dat ik wel altijd signaal heb en als ik het probleem heb zie ik wel dat dan de pctjes onderin niet altijd knipperen al zie ik mijn draadloze netwerk het wel doet omdat mijn groene lampje daarvan brandt.
Ik hoop dat iemande mij kan helpen.

gr sierras

Internetverbinding

Misschien kun je je pc even controleren op virussen met AVG?

verbinding

is gebeurd heeft geen infecties en virussen ed gevonden.

Probeer één van de volgende dingen eens
'
1. Download TuneUp Utilities 2009 en probeer de utilities uit.
2. Ga naar een herstelpunt waar de internetverbinding now wel werkt.
3. Heb je de laatste tijd iets gedownload of iets risicovol gedaan?

verbinding

wat is de bedoeling van dat programma utilities? Daarnaast heb ik geen risicovolle dingen uitgevoerd.
Het punt van verbinding wanneer deze goed was om een herstelpunt te maken is mij onbekend omdat dit zl zolang aan de hand is dat niemand tot nu toe mij kon helpen.

gr sierras

verbinding

Ik zal dit programma eens uitvoeren en kijken wat het doet.
Zo niet dan hoor je van me

sierras

verbinding

Alles gedaan maar geen succes gebleken ook niet na een volldeige foutcontrole pc en defragmentatie.Heb je nog een andere oplossing?

Ik heb nog een oplossing:

In internet Explorer doe je dit: Extra>Verbindingsproblemen vaststellen.
waarschijnlijk staat daar de oplossing. :D

verbinding

Het vaststellen van geen verbinding bij extra>verbindingsprobleem etc. kan ik niet vinden via extra bij windows vista,misschien kan je me wat begeleiding geven hoe je verbindingsproblemen kan vaststellen?

mvgr sierras

Ik bedoel de extra in de taakbalk waar ook bestand, bewerken en favorieten etc. staat. Daar hoort vervolgs verbindingsproblemen vaststellen te staan, als het er niet staat gebruik je waarschijnlijk een oudere versie van Internet Explorer of moet je gewoon even googlen hoe je extra in de taakbalk moet laten verschijnen.

verbinding

Ik kreeg bij extra nu te zien nu ik het probleem heb 'verbindingsprobleem vaststellen''
Alleen zonder succes want hij zij dat het niet vast te stellen was ?
Wat nu en waarom sommige site's in 1 keer te krijgen en andere wel 8 keer klikken voordat ik hem weer krijg? Heel vreemd.
Daarnaast hoe kan ik uittesten of mijn splitter goed werkt ? daar heb ik enigzins mijn twijfels over al kan ik dat niet onderbouwen.

Sorry, Maar het enige wat ik nu nug kan bedenken is HiJackThis downloaden en je logje laten checken op een forum. Veel Succes!

verbinding

Tot zover is mijn probleem nog niet opgelost helaas ik blijf het probleem houden dat ik al heb ik verbinding ik bepaalde links of site's niet kan openen maar als ik willekeurig een andere site wil zien krijg ik die wel gelijk , mij een raadsel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan