Verbinding automatisch verbroken

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.hijma

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2001
Steeds wanneer ik op internet ga (zit bij chello) krijg ik de melding dat de verbinding is verbroken en de vraag of ik het opnieuw wil proberen of dat ik offline wil werken.
Is er hier misschien iemand die weet hoe ik hiervan af kom (ik krijg het zowat om de 5 minuten)

'k heb trouwens al gekeken bij de eigenschappen van m'n lan verbinding en de eigenschappen van tcp/ip, maar in geen van beiden kan ik de optie "automatisch verbinding verbreken indien..." vinden.

Verbinding maken is daarna geen probleem? Of krijg je dan een foutmelding? Zoja, welke?

Heb je er een Firewall opstaan? Is 't een rechtstreekse verbinding of zit er nog een router ofzo tussen?

Lijkt wel of er een modem op de achtergrond meedraait!als dat zo is"verwijder"of schakel deze eens uit,vreemd ik heb dit nog niet eerder gehoord bij een chello verbinding!

Heeft niks met Chello te maken hoor, gewoon een software cq. instellingen probleem.

Ik heb nog wel een modem op m'n comp aangesloten, maar deze gebruik ik alleen voor het faxen, ik heb overigens helemaal geen inbelverbindingen meer op m'n computer staan. (geen telefoonverbindingen tenminste)
en ik krijg de foutmeldingen steeds om de 5 a 10 minuten, wanneer ik een nieuwe pagina probeer te openen.

Zal wel niks toevoegen en toch meld ik het maar ff, staat wel aangestipt ''Nooit een verbinding kiezen'' in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Verbindingen?

Op de knoppen instellingen, toevoegen en lan-instellingen na is dat hele tabblad grijs.
de knop staat wel aangestipt maar hij is grijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan