Verbinding doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevingrin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jan 2010
We hebben sinds kort een laptop en daarvoor een draadloze verbinding. het is een kastje waarin de kabels van de andere 2 pc's ook in gaan en de laptop heeft dan draadloos.
Nou sinds we dat hebben, is het zo dat stel je zit op msn en je verstuurt een bericht dat de ander het niet ontvang of ontvangt na 5-10 minuten. Dit ook met zelf berichten ontvangen.
En af en toe heeft de msn geen verbinding meer. Maar dan heb ik wel gewoon nog internet.
En met filmpjes online kijken zoals op youtube. Dan blijft dat rode balkje steeds ergens op een kwart helemaal stil staan en kan ik de rest niet kijken.
Hoe los ik dit allemaal op?

Is dit het geval op de draadloze laptop, de gewone (met draad aangesloten) pc's of op beiden? Het klinkt namelijk als het wegvallen van de draadloze verbinding. Probeer eens wat dichterbij het apparaat te gaan zitten?

Als die twee bekabelde PC's UIT staan, heb je dan wél een goede verbinding?
Als die twee bekabelde PC's AAN staan, en je laptop is OOK bekabeld, heb je dan wél een goede verbinding?

Als die twee bekabelde PC's UIT staan, heb je dan wél een goede verbinding?
Als die twee bekabelde PC's AAN staan, en je laptop is OOK bekabeld, heb je dan wél een goede verbinding?
De laptop is draadloos. En als de 2 bekabelde pc's uit staan is het probleem nog steeds.

Dan zit je waarschijnlijk te ver van het kastje, en valt het signaal soms weg. Probeer eens dichterbij te gaan zitten, blijft het probleem dan?

Dan zit je waarschijnlijk te ver van het kastje, en valt het signaal soms weg. Probeer eens dichterbij te gaan zitten, blijft het probleem dan?

De laptop staat naast het kastje en het probleem is nog steeds. En ook met de bekabelde pc's is het probleem. Dus niet alleen met de laptop. Het is sinds we dat draadloos hebben dus het zal wel iets met het kastje zijn.

En ook met de bekabelde pc's is het probleem
Ja, uuuhh, da's wel belangrijke info! Heb je nu één of twee kastjes? Toen die laptop kwam, wat is er toen veranderd met betrekking tot het kastje of die kastjes? hoe heet het kastje of die kastjes?

Ja, uuuhh, da's wel belangrijke info! Heb je nu één of twee kastjes? Toen die laptop kwam, wat is er toen veranderd met betrekking tot het kastje of die kastjes? hoe heet het kastje of die kastjes?

Ik snap je niet helemaal. Maar er ging een kabel van 1 pc naar het draadloze kastje. In dat kastje zat een verbinding naar de router en naar de andere computers behalve de latop die dan draadloos is. Maar we hebben hem teruggestuurd en we krijgen een nieuwe en dan zien we of hij kapot was of niet. Ik denk het zelf haast niet maar we proberen het gewoon ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan