hallo,
ik heb een probleem waar ik niet uitkom.nl met windows vista verbinding draadloos netwerk.
Geregeld wordt of mijn pagina niet geopend en na div. keren klikken pakt hij dan af en toe de 'draad'' weer op ,als het niet lukt en wil een andere site pakt hij die wel gelijk en dat gaat al 2 maandenzo,en heb het volgende gedaan zonder resultaat.(je ziet het wereldbolletje somswel en soms niet weggaan als ik geen verbinding heb.)
Ik hoop dat iemand mijn probleem kan verhelpen:
gedaanysteemherstel,modem zowel normaal als harde reset gedaan.
Als mijn zoon op mijn draadloos netwerk zit heeft hij echter NOOIT problemen dus is iets aan of in mijn pc lijkt mij.
Virusscanner /firewall laten nakijken.en scannen
Met een vaste kabel ipv draadloos internetten-geen resultaat.
andere usb poort en ook opnieuw installeren gedaan.
client microsoft netwerk verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
ook een andere draadloze stick geprobeerd
Ook 2 andere browsers gebruikt-mozilla firefox en google chrome.
Als klap op de vuurpijl de hele computer snel geformateerd(schijven hielden hun eigen grote! etc.)
Nog steeds heb ik het probleem dat ie niet wil wat kan ik doen om dit te verhelpen.
Ik wordt er gek van in ieder geval.
Daarnaast geeft hij aan dat hij windows...(daarachter een rondje met een R erin)installer niet werkt.
Wie o wie kan mij helpen.
gr sierras
ik heb een probleem waar ik niet uitkom.nl met windows vista verbinding draadloos netwerk.
Geregeld wordt of mijn pagina niet geopend en na div. keren klikken pakt hij dan af en toe de 'draad'' weer op ,als het niet lukt en wil een andere site pakt hij die wel gelijk en dat gaat al 2 maandenzo,en heb het volgende gedaan zonder resultaat.(je ziet het wereldbolletje somswel en soms niet weggaan als ik geen verbinding heb.)
Ik hoop dat iemand mijn probleem kan verhelpen:
gedaanysteemherstel,modem zowel normaal als harde reset gedaan.
Als mijn zoon op mijn draadloos netwerk zit heeft hij echter NOOIT problemen dus is iets aan of in mijn pc lijkt mij.
Virusscanner /firewall laten nakijken.en scannen
Met een vaste kabel ipv draadloos internetten-geen resultaat.
andere usb poort en ook opnieuw installeren gedaan.
client microsoft netwerk verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
ook een andere draadloze stick geprobeerd
Ook 2 andere browsers gebruikt-mozilla firefox en google chrome.
Als klap op de vuurpijl de hele computer snel geformateerd(schijven hielden hun eigen grote! etc.)
Nog steeds heb ik het probleem dat ie niet wil wat kan ik doen om dit te verhelpen.
Ik wordt er gek van in ieder geval.
Daarnaast geeft hij aan dat hij windows...(daarachter een rondje met een R erin)installer niet werkt.
Wie o wie kan mij helpen.
gr sierras