Verbinding "geknepen"?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GSuelmann

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2000
Heb ergens gelezen dat @Home mijn verbinding softwarematig "knijpt".
Weet iemand of dit ook het geval is en hoe je dit evt. kunt "verhelpen"?
Heb kabel en een COM21 kabelmodem.

ffies ad-ware downloaden.
en kijken of je spy ware hebt

Geplaatst door toetje33
ffies ad-ware downloaden.
en kijken of je spy ware hebt

:confused: @home beperkt de downloadsnelheid op z'n eigen gateways of in de schakelkasten. Dit is niet aan te passen door een gebruiker.

De downloadsnelheid is max. 1-2Mbit volgens @home al is dit meestal k 1-2,5 a 3 Mbit.

Laatst bewerkt:
Ok, ik weet dat configuratie vd pc ook een storende factor kan zijn.
Alleen de snelheden waar jij het over hebt heb ik nog niet mogen ervaren en gezien de resultaten op speedtest mijn mede-kabelgebruikers ook niet.
Zonder hier weer een UPC verhaal van te maken mbt snelheden vindt ik de download snelheden die ik heb (volgens speedtest 340kb/s) niet echt om over naar huis te schrijven.

Bedoel je 340 kilobyte of kilobit per sec.? Want 340 kilobyte per sec. is 2,7 Mbit.

Ik haal zelf een gem. van ongeveer 300Kb/s en dat vind ik acceptabel.
Let wel op het verschil in kbit en kbyt !!!

Als je het vergelijkt met chello bij mij ongeveer 80-100KB/sec max. is 300 en 340KB/sec toch heel mooi. Al wordt er wel wat aangedaan bij mij. Het zou over een maand of 2 week weer 140-150KB/sec moeten zijn. Mar das nog de helft van @home.

Ik ben al vanaf het begin bij @home en haalde toen snelheden van 800/900 Kb/s met pieken van meer dan 1Mb.
Helaas is dat verleden tijd, maar ja, hoe meer verkeer hoe trager het wordt.
Wel verneem ik via de newsgroepen van @home dat er constant gewerkt wordt aan het behouden en verbeteren van kwaliteit en snelheid.
Met snelheden van 300 tot 400 Kb/s heb ik geen klagen :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan