Verbinding is er, maar kan niet worden gemaakt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

FemkeD

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2008
Mijn laptop wil geen verbinding maken met het draadloze thuisnetwerk..Op m'n werk en op andere plaatsen maakt ie wel gewoon verbindin met die netwerken, maar thuis dus niet!

Dit terwijl de signaalsterkte optimaal is..Als ik klik op 'verbinding herstellen' geeft hij aan geen verbinding te kunnen maken met het draadloze netwerk.

Kan iemand hier mij misschien mee helpen?

Het is weleens voorgekomen dat het internet 't niet deed omdat de virusscanner het geblokkeerd had. Maar nu heb heb ik alle virussen uit de locker gehaald, maar het helpt niet..

:confused:

Wat is de precieze foutmelding die je krijgt?

Dat hij geen verbinding kan maken met het draadloze netwerk, maar dat hij het wel blijft proberen..
Ik heb jammer en frusterend genoeg te weinig verstand van internetverbindingen e.d.:(

Oké.
Ik heb sinds een paar dagen een andere router en daarmee kon ik eerst ook geen verbinding maken omdat hij het netwerkadres niet kon verkrijgen. Toen heb ik het type beveiliging veranderd en toen werkte het.
Nu zijn de vragen: is je laptop beveiligd en hoe oud is je laptop?

Oké.
Ik heb sinds een paar dagen een andere router en daarmee kon ik eerst ook geen verbinding maken omdat hij het netwerkadres niet kon verkrijgen. Toen heb ik het type beveiliging veranderd en toen werkte het.
Nu zijn de vragen: is je laptop beveiligd en hoe oud is je laptop?

Het gekke is dat hij het bij m'n zusje op haar laptop wel gewoon doet..en eerder deed ie het ook gewoon altijd bij mij!
Laptop is beveiligd ja in de zin van firewall enzo..heb ook de virusscanner al gepauzeerd maar hield ook niet..

Sinds wanneer doet hij het niet meer bij je? Kan je je herinneren dat je toen misschien wat hebt veranderd?
Ik bedoelde met de beveiliging niet die van je laptop maar van het draadloos netwerk.

Sinds wanneer doet hij het niet meer bij je? Kan je je herinneren dat je toen misschien wat hebt veranderd?
Ik bedoelde met de beveiliging niet die van je laptop maar van het draadloos netwerk.

Sinds een maand denk ik. En heb geen idee wat er veranderd is, ik had dus wel een paar virussen opgelopen, die ik nu heb verwijderd. Kan het zijn dat er daardoor iets geblokkeerd is in de beveiliging?

Oh in de beveiliging van de router bedoel je..daar heb ik ook echt geen idee van. Volgens mij komen we er niet uit zo haha.

Hmm.. :confused:

Je zou nog kunnen proberen om je netwerkkaart te updaten (als je weet hoe het moet).

Misschien heb je het draadloze internet uitgezet, der is meestal een toetsen combinatie die je kan intikke om hem aan te zetten,

Fn+F2 of zoiets, der staat dan een soort van attenetje op het toetseboord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan