verbinding is goed toch een kruis ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Ik gebruik vista en als ik op het net ga dan staat er rechts onder in de balk 2 monitors over elkaar afgebeeld met een kruis er door .
vroeger stond er een bolletje bij en de verbinding geeft aan dat de signaal sterkte uitstekend is. en alles werkt goed waar kan dit aan liggen????
hoe kan dit kruis er dan staan?
e d waele

Ga met de muis op de monitortjes met het kruis staan... dan verschijnt er een pop-up waarin staat om welke lanverbinding het hier gaat..... klik vervolgens recht en selecteer netwerkverbindingen openen (of ga naar configuratiescherm en dan netwerk) en kijk welke er voor het draadloze netwerk wordt gebruikt... (waarschijnlijk een andere)

IK heb mijn router en mijn modem allebei even uitgezet en dan alles weer opgestart en het bolletje is weer terug
Het zou nu weer goed moeten zijn
Ik heb ook gekeken naar de verbinding en ikgebriuk toch echt mijn eigen netwerk
e de waele

Fijn dat alles weer werkt!
Ik suggereerde niet dat het netwerk van een ander gebruikt werd.... in de meeste PC's en laptops zitten meerdere netwerk adapters ( draadloze lankaart, netwerkkaart, soms ook 1394 firewire) en van al die dingen kun je de monitortjes onder in je taakbalk laten verschijnen.... (dit kun je instellen met een vinkje). Zo kan er goed een kruisje door je bedrade netwerkkaart monitortjes staan omdat je op dat moment draadloos werkt...

OK ik ga het zo maar laten ik zie het nu pas dus het kan al langer zijn maar ik snap niet dat het zo ineens kan ontstaan omdat ik zeker geen instellingen heb veranderd.
in ieder geval bedankt voor uw reactie ik ga voor opgelost ok
e de waele

Goed morgen allemaal
Ik start mijn laptop op en het icoontje voor internet verbinding is niet meer rechts onder te vinden gisteren was alles nog ok
wat kan ik doen omdit terug te krijgen??
en wat kan hier van de oorzaak zijn het is altijd goed geweest.
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan