Verbinding maken met geformatteerde laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sm1t0v1c

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2010
Hallo daar :D

Ik heb de laptop van mijn zus, een Asus X59SL, geformatteerd en Windows opnieuw geïnstalleerd omdat hij ongelooflijk langzaam was geworden en er gewoon niet meer mee te werken was.
Nu heb ik Windows XP gewoon, legaal, geïnstalleerd, maar verbinding met mijn draadloos netwerk krijg ik niet. Ik denk dat ik gewoon niet kan vinden waar ik ons wachtwoord kan invoeren, want als ik de beveiliging, WPA-PSK (TKIP) + WPA2-PSK (AES), eraf haal, krijg ik wel verbinding.
Het enige wat ik kan vinden is de netwerksleutel, maar deze vraagt om 5 of 13 ASCII of 40 of 56 HEX tekens, als ik het goed herinner. De drivers zijn verder ook geïnstalleerd.
Waar kan ik wel verbinding maken?

Alvast bedankt!

Ik denk dat je 5 of 13 (ascii) of 10 of 26 (hex) bedoelt.
Dit betreft WEP encryptie.
Je zult de encryptie moeten wijzigen van WEP naar WPA(2).

Heren (neem ik aan),
bedankt voor de reacties :) Ik ga ze allebei proberen, en zal nogmaals reageren/dit bericht aanpassen wanneer ik meer weet.

Het enige wat ik kan vinden is de netwerksleutel, maar deze vraagt om 5 of 13 ASCII of 40 of 56 HEX tekens, als ik het goed herinner. De drivers zijn verder ook geïnstalleerd.

De netwerksleutel zul je moeten vragen aan de hoofdgebruiker.

Het is gelukt, SP3 installeren schijnt inderdaad de oplossing te zijn geweest. Dank u allen:D

Fijn dat het geholpen heeft.
Graag nog de vraag op opgelost zetten: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan