Verbinding maken via LAN

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanders16

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2012
Hallo,

omdat voor mij verbinding via de LAN-kabel qua snelheid gunstiger is had ik van de week mijn LAN-kabel in mijn computer gestopt en werkte direct. Nu wilde ik om een andere rede, weer even overschakelen naar WLAN en schakelde ik dus de LAN-verbinding uit. Daarna wilde ik weer verbinding maken via LAN. Dus ik ging naar het Configuratiescherm, Netwerk en internet, Netwerkcentrum, Een nieuwe verbinding of netwerk instellen en klikte op Verbinding met internet maken. En op een gegeven moment heb ik de gebruikersnaam en wachtwoord van de door opgegeven internetprovider nodig.

Hier loop ik een beetje vast, deze kan ik me niet herinneren of achterhalen en ik vind het vreemd dat ik de eerste keer wel meteen verbinding kreeg toen ik de LAN-kabel in de LAN-poort aansloot.

Zou iemand mij kunnen helpen?
PS: mijn OS is Windows 7

Gr,

Sander

Laatst bewerkt:
aha ja ik zit ook met dat probleem
ik zit bij telenet en plots had ik geen internet en ik wou dan ook een een nieuw netwerk maken ik had het passwoord gevonden in telenet boekje maar het netweerk naam niet paar maanden later werd mij powerlan (lan verbinding via elektricitiet ) helemaal niet meer
nu zit ik een jaar zonder internet maar ik gelukkig heb ik een vaio met quick web knop ( dat werkt zonder windows op te starten ) maar
ik heb liever internet in windows veel gemmakkerlijker en veel beter

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan