verbinding maken zodra je IE opent

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepheldoorn

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
Hi Helpers,

Een vraag: na een hoop ellende met mijn pC is alles weer ok. Maar: steeds als ik een internetpagina open, kan hij deze niet vinden en moet ik eerst handmatig verbinding maken (ADSL, Speedtoch ethernetmodem). Mijn vraag: wat moet ik anders instellen zodat de PC bij het opstarten van IE meteen verbinding maakt (of op zijn minst: daarom vraagt)?

Greetz,
Joep

Het is al zo lang geleden dat ik een verbinding met een modem had dat ik het op moest zoeken.
Hopelijk is dit de oplossing:

3. Wat kan ik doen als het -Verbinden Met-scherm- niet automatisch meer automatisch opstart?
Indien na het aanklikken van Internet Explorer de Externe Toegangsverbinding (het
'Verbinden met' scherm) niet automatisch mee opgestart wordt, controleer dan het volgende:

Ga via het -Configuratiescherm- naar het icoon Internet

Ga naar het tabblad -Verbinding-

Kijk of de optie -Indien nodig verbinding met het Internet maken- aangevinkt staat en of daarbij de juiste verbinding is geselecteerd.

Kies vervolgens voor -Toepassen- en probeer Explorer opnieuw op te starten

Hi Elisa,

Dank je! Overigens gaat het bij mij niet via het config. scherm (geen Internet-icoon), maar wel door met de rechtermuisknop op het IE-icoon onder de start-knop te klikken.
Thanks en greetz,
Joep

Het stuurde je in ieder geval de goede richting op :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan