ik heb een nieuwe pc die de huidige -waar ik nu nog op werk- moet vervangen. bij deze pc heb ik een usb-netwerkadaptor (linksys). dat gaat niet supersnel maar ik ben tevreden. bij de nieuwe pc was zoiets niet nodig want die zou al ingebouwd zitten. ik zie aan het signaal-icoontje dat het signaal een stuk lager is (de pc's staan naast elkaar nu) en het downloaden van google chrome gaat gruwelijk traag (uren moet het gaan kosten) . is mijn conclusie juist dat die inwendige adaptor niet zo geschikt is?
ik heb al geprobeerd om de uss-adaptor te verbinden, maar na enkele knippertjes valt ie dood.
wat is hier mis en hoe krijg ik het apparaat goed aan de praat met internet?
ik zie dat de signaalsterkte bij mijn oude pc 54 MBps is en bij de nieuwe maar 24 Mbps. Inmiddels heb ik het downloaden van CG opnieuw opgestart, maar het blijft weer duren)
ik heb al geprobeerd om de uss-adaptor te verbinden, maar na enkele knippertjes valt ie dood.
wat is hier mis en hoe krijg ik het apparaat goed aan de praat met internet?
ik zie dat de signaalsterkte bij mijn oude pc 54 MBps is en bij de nieuwe maar 24 Mbps. Inmiddels heb ik het downloaden van CG opnieuw opgestart, maar het blijft weer duren)
Laatst bewerkt: