Verbinding met laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

mesterie

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2008
Berichten
11
Hallo iedereen,

Ik heb een laptop naast me liggen, waar ik graag op internet kan surfen. Maar alleen heb ik een probleem en dat is dat het niet lukt er komt dan server niet gevonden ofzoiets.

Maar ik gebruik de laptop meestal in me woonhuis, en daar lukte het wel. En nu heb ik hem meegenomen naar me ouders zaak en daar lukt het niet...

Kan iemand me a.u.b helpen.

Alvast bedankt!
 
Ow oke en heb je bij je ouders ook zo zelfde kabel in je laptop gedaan?
 
ja maar heb je bij je ouders hun zaak ook een internet kabel erin gestopt?
 
Ow nu snap ik het.

Als je hem daar op aansluit op dat modem probeer dan de stroom is 10 seconde ervanaf te halen.
 
Ow nu snap ik het.

Als je hem daar op aansluit op dat modem probeer dan de stroom is 10 seconde ervanaf te halen.

Emmm.. Moet ik de stekker van de modem dus ff 10 sec uit de stopcontact halen? En dan weer terug plaatsen?

Enne wat is verschil tussen modem en Router?:eek: Ik klink nogal dom, weetk.
 
Ja 10 seconde uit het stopcontact halen en weer terug erin doen!

Een modem komt restreeks van je provider en met een router kan je meerdere computers op 1 netwerk aansluiten!
 
Ja 10 seconde uit het stopcontact halen en weer terug erin doen!

Een modem komt restreeks van je provider en met een router kan je meerdere computers op 1 netwerk aansluiten!

Oh joh! oke ff proberen..
Maar moet ik me laptop eerst opstarten en dan de modem uit halen of moet ik de laptop opstarten en dan de modem uit halen?:eek:
 
OMG!!
You´re a ****** GENIUS!!

Maare ik wil je vet bedanken voor goede hulp!!
Ik heb al veel forums gevraagd, alleen die spreken taal pluto.
Jij hoort gwn master mod te worden.:thumb:

Thnx dude.

Alleen heb nog een probleem..
Me vader heeft denk een jaar terug Chinese taal op deze laptop gedownload (denk), alleen weet ik niet hoe je dat eraf krijg. Ik heb al paar dingen verwijderd maar er zyn nog paar dingen Chinees als je daarmee me kan helpen ben vet masterlijk!:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan