Verbinding met PHP bestand mislukt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arb

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2013
Berichten
6
Hallo allemaal,

Ik bouw voor het eerst een website met Adobe Muse. Nu wil ik de website uploaden naar mijn FTP host maar aan het eind van de rit krijg ik de volgende melding:

"Verbinding met PHP-bestand mislukt. Kan niet controleren of deze webserver ondersteuning biedt voor PHP die nodig is voor Muse-formulieren. Controleer of de domeinnaam die is ingevoerd in het dialoogvenster voor FTP-upload juist is."

Mijn domein naam is toch gewoon mijn website naam? Wat doe ik hier fout?

Bedankt alvast!

Groetjes Arb
 
Dus je domein = www.domein.be
dan heb je een login = mygebruikersnaam
dan heb je een wachtwoord = mygeheim
dan heb je een poort = 21 (meestal)
dan heb je de keuze = actief/passief (bij de betere passief)
en dan heb je meestal het beste programa filezilla
 
Het beste programma Filezilla? Geef mij maar Ipswitch WS_FTP 12.
 
Mijn domein naam is toch gewoon mijn website naam? Wat doe ik hier fout?

Vaak is de domeinnaam hetzelfde, en wordt het iets als ftp.jouwdomein.com, maar dat hangt volledig af van hoe je hoster dat heeft ingesteld.
Je hoster kan je exact vertellen wat jouw FTP gegevens zijn, en zorg dat je begrijpt wat je aan het doen bent voordat je een tool automatisch
data laat uploaden naar je website, want als die tool beslist dat alle data die er al staat weg moet, dan haalt hij je huidige website weg en zet zijn eigen
gedreutel er overheen....


Het beste programma Filezilla? Geef mij maar Ipswitch WS_FTP 12.

Filezilla vind ik persoonlijk ook erg vervelend, maar dat is puur een kwestie van smaak, ws-ftp heb ik ook al jaren niet meer aangeraakt omdat Krusader en Midnight commander en zelfs Ubuntu's eigen GUI veel eenvoudiger werken met FTP.
 
Zo ziet mijn venster er uit.

In Dreamweaver heb ik wel de optie van actief/passief... hier in muse dus niet.

Alle gegevens heb ik goed ingevuld zoals mijn webhost mij gegeven heeft.

De website word gehost door Yourhosting

Hierbij het venster wat ik in mag vullen.

venstermuse.jpg
 
venstermuse2.jpg

ook zo heb ik het al eens geprobeerd.

Kan ik filezilla ook gebruiken als ik mijn website gemaakt heb met Muse?
 
"Verbinding met PHP-bestand mislukt. Kan niet controleren of deze webserver ondersteuning biedt voor PHP die nodig is voor Muse-formulieren. Controleer of de domeinnaam die is ingevoerd in het dialoogvenster voor FTP-upload juist is."

Ik zie het nu pas, maar er staat dat muse niet kan controleren of PHP onderstend wordt. Dat hoeft Muse ook niet te doen, dat weet jij al (anders ga je niet proberen eem PHP website te uploaden).
 
Via Filezilla heb ik het geprobeerd en ik krijg wederom een 404 fout melding als ik naar mijn domein naam probeer te surfen.

Komt het misschien omdat ik mijn telefoon als modem gebruik?

Ik heb namelijk thuis nog geen internet. We zijn in de boesch bousch gaan wonen waar geen isra kabel is gelegd. Dat moet allemaal nog gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan