Verbinding met router valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edwin92

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
Hallo,

Ik heb eigenlijk al anderhalf jaar een probleem met mijn router. Het betreft een Sitecom WL-153. Met een aantal apparaten is de draadloze verbinding erg onbetrouwbaar. Als ik een officiële sitecom adapter gebruik valt de verbinding eigenlijk nooit weg. Ook met een Belkin adapter is de verbinding goed. Echter met veel ingebouwde adapters (zoals in een Dell en Asus laptop), of met een HTC Hero of BB Curve, valt de verbinding na een paar minuten weg. Op de laptops herpakt die de verbinding wel weer automatisch (toch blijft dit irritant met downloaden), maar op de mobieltjes moet ik zelf weer Wi-Fi opnieuw aanzetten. Het vreemde is dat dit met een Nokia N97 weer niet gebeurt. Daar blijft de verbinding wel tot stand. Ik heb met de HTC Hero andere routers geprobeerd, daar blijft de verbinding wel tot stand. Nu is mijn vraag of dit door de router kan komen?

Alvast bedankt.

Is er niemand die hier antwoord op heeft? Of is mijn probleem onduidelijk. Ik ben namelijk bereid een nieuwe router te kopen maar wil dan wel weten of dat het probleem is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan