Verbinding met router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mathi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
Hallo,

Ik heb sinds kort een klein probleempje. De verbinding tussen mijn PC en mijn router valt bijna om de 15 seconden uit. Ik heb geen draadloos, ik zit met de kabel aan de router.
Ik heb al naar Linksys gebeld, en ze zeiden me dat het aan mijn netwerkkaart van de computer lag, dus ben ik maar naar de plaatselijke pc winkel gegaan, en heb ik me een nieuwe netwerkkaart aangeschaft. Maar ja, dit lost het probleem niet op.
Ik heb een Linksys WAG54G ADSL Router.
ZoneAlarm heb ik ook al verwijderd, omdat ik dacht dat het daaraan lag.

Heeft iemand nog een idee ?

Zet de PC eens direct aan het modem [zonder router], zitten de overige gebruikers wel even zonder internet, maar dan kun je, als dat wel langer dan 15 seconden werkt, daarna stevig gaan "brommen" bij de boys van Linksys... gaat dat ook fout, dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan het modem [dat gebeurt wel vaker]... TENZIJ [aangezien je een router hebt, ga ik er van uit dat er meer PC's zijn die via die router internet hebben] de andere PC's op de router, wel goed internet hebben...

Sorry.... zie zojuist dat dat Linksys ding modem en router in één is..... blijft de vraag... hebben de andere gebruikers WEL goed internet? Zo ja, hang dat jouw PC op hun lan poort... en test opnieuw....

In het netwerk zijn nog 2 andere computers, deze zijn draadloos en vertonen geen problemen
Ik ga morgen de kabel eens in 1 van deze computers steken, en kijken wat dat geeft

Ja, ik heb het op de andere computers ook, net hetlzelfde probleem

Dan heb je nu, denk ik, genoeg argumenten om terug te gaan naar Linksys.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan