verbinding met server steeds weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaapdrong

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2011
Berichten
4
Hallo,
kan iemand mij helpen met het probleem met muziek draaien via shoutcast en winamp
ik kan nl alleen maar muziek draaien als ik van te voren een lijst maak met nummers maar niet uit mijn shared album of losse nummers, ook aan kondigen van nummers gaat niet.
als ik aan het draaien ben en ik klik wat anders aan bv msn of iets anders dan valt mijn zender/verbinding uit en gaat mijn encoder iedere keer van mp3 terug naar AAC+ encoder, dus ik kan alleen met dat afspeelscherm in beeld muziek draaien, en mag ik niks aanraken.
Staan mijn instellingen niet goed of is er iets met mijn pc? want bij mij vorige pc had ik dit niet.
Ook bij sam2 is dit hetzelfde als bij winamp dus daar ligt het niet aan.
alvast bedankt
Jaap
 
Hallo Jaap, ik geef niet echt de voorkeur aan winamp, misschien moet je eens iTunes proberen
 
Helaas draaien alle dj,s hier met winamp en shoutcast , dus ik heb er te weinig kennis van om met iets anders te draaien , en heb dus ook geen ervaring met i tunes.
De andere dj,s hebben dit probleem niet dus het moet iets zijn in mijn instellingen of mijn pc
greetzz
Jaap
 
Danrik,

Kunt u mij stap voor stap uitleggen hoe ik met shoutcast en I tunes muziek kan draaien op internet?
waar ik mijn gegevens code en ww moet invullen e.d en hoe ik alles in moet stellen enz.
alvast bedankt
Jaap
 
verbinding valt steeds weg

Hoi Rik,

De link die je stuurde is hoe ik winamp en shoutcast moet downloaden dat is geen probleem maar hoe ik dat kan voorkomen dat steeds de zender wegvalt als ik nog maar iets aabklik ,bv msn etc daar heb ik nog geen goed antwoord op.
Dus helaas is het nog steeds niet opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan