Verbinding of offline?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BK4LiFe

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2004
Mijn verbinding doet heel raar:
De verbinding staat aan, maar doet om de 3minuten even 10 a 20 seconden niks. Daardoor loopt er vaak van alles vast, zoals msn.
Als het vastloopt en ik doe iets met internet explorer, dan komt er een bericht van windows (zie bijlage)
Als ik dan op "opnieuw" klik, dan laadt ie weer alle pagina's en stoppen mijn msnschermpjes met "vastlopen".
Als ik niet op OPNIEUW klik in dat bericht (zij bijlage) dan laad niks meer. Ik heb dit probleem nou al 3maanden, en ik kan toevallig geen contact meer opnemen met casema omdat het zaterdag na 17uur is en het morgen zondag is en ze dus ook gesloten zijn. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik word gek van het klikken op "opnieuw".

Bijlagen

• probleem.jpg
    probleem.jpg
    14,3 KB · Weergaven: 18
ik herken dit probleem. ik denk dat je onder win98se draait, dit probleem is standaard onder deze versie met wanadoo.
Wat je kunt doen is proberen alle windows updates voor internet explorer binnen te halen en dan kijken of het probleem weg is. anders, maar ik weet niet wat voor pc je hebt?, een andere windows versie proberen. met xp en me (ervaring) is het probleem zeker weg.
groetjes rene.
:D

het klopt dat ik 98 heb.
Ik heb een 1,4 ghz (AMD)
256 mb ram
geforce2 videokaart..... wat nog meer?
Maar alle windows updates heb ik.... behalve 30 talen.. waaronder chinees, japans deens en zo.

het enige wat ik je kan aanraden is om er win xp op te zetten. je maakt dan op een andere manier een verbinding aan. niet meer met het cdeetje.
Zorg eerst dat je weet hoe dat werkt. staat allemaal op www.casema.net of www.wanadoo.nl onder help. dit even uitprinten en je kan het zo terug vinden.
je pc kan het makkelijk aan.
succes ermee.
groeten rene
:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan