verbinding pda onder ander account werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnoderuig

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik ben al een hele tijd bezig mijn Psion Revo te verbinden met WindowsXP. De benodigde software PSIwin is onder mijn account geinstalleerd. Alles werkt perfect. Om uitwisseling met Outlookgegevens van een andere gebruiker mogelijk te maken zou de geinstalleerde software ook bij die andere gebruiker moeten werken. De andere gebruiker heeft ook Administrator rechten.

Het blijkt echter niet te werken. De verbindingssoftware wordt wel gestart maar een koppeling kan onder die andere gebruiker niet tot stand worden gebracht.

De software is niet specifiek voor WindowsXP. Op een site van Psion-gebruikers heb ik dezelfde vraag gesteld. Velen reageren dat zij zich verbazen dat de software niet onder meerdere accounts onder WindowsXP werkt omdat het bij hun wel werkt.

Hoe krijg ik dit nu aan de gang. Hoewel ik natuurlijk niet weet of ik het in die hoek moet zoeken heb ik iets dergelijks ook eens gehad met de software voor een scanner. Die bleek ook alleen onder mijn eigen account te werken. Ik heb toen iets moeten knoeien met machtigingen binnen het register maar weet niet meer hoe of wat. Kan dit iets vergelijkbaars zijn? De verbinding loopt via com-1. Wie weet iets?

Groet,
Arno de Ruig.

instellen machtigingen

Inmiddels denk ik dat de oorzaak inderdaad bij machtigingen ligt. Bij de HEY-KEY-LOCAL-MACHINE blijkt onder de Software een sleutel Psion (met een aantal subsleutels) voor te komen. Het blijkt dat alleen SYSTEM en de inlognaam van mijn vrouw in de lijst voorkomen met machtigingen. Op het systeem hebben wij allemaal Administrator-rechten dich deze is nu kennelijk niet gemachtigd. Hoe kopieer ik de rechten van mijn vrouwen naar Administrator of mijzelf. ZOwel mijn vrouw als System blijken Speciale machtigingen te hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan