Verbinding springt telkens op 'Alleen Lokaal'.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DjDarkD

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2008
Berichten
52
Hallo,

Sinds een of vier dagen heb ik een probleem met verbinden thuis.

Ik heb een Linksys router in combinatie met een livebox (destijds Orange, nu OnLine).

Zoals in de titel vermeld, springt de verbinding telkens op Alleen Lokaal na een tijd. Tussendoor zie ik af en toe Lokaal en Internet, maar vervolgens werkt het internet evengoed niet.

Na de stekker er een aantal keren uitgehaald te hebben, doet internet het een klein uurtje en vervolgens springt het weer op Alleen Lokaal.

Ik heb niets aan de instellingen van de router gedaan, dus ik snap niet hoe dit kan.
 
Heb je dezelfde problemen als je de Linksys er tussenuit haalt ?
De livebox is al modem en router,dus het ontgaat mij waarom de Linksys er achter moet.
 
Als ik de linksys router er tussenuit haal dan krijg ik geen draadloos internet meer, aangezien ik een livebox bezit die geen draadloos internet ondersteund.

Ik weet echt niet meer waar het aan kan liggen, maar 't lijkt wel of de router of de livebox op een soort van timeout gaat na een uur.. het is namelijk telkens dezelde duur dat ik internet heb en vervolgens niet meer krijg totdat ik de stekker er weer een uur of langer uithaal..
 
Is het op het moment dat je een nieuwe leasetijd moet krijgen ?
 
Ik weet het niet,

Kan nergens zien op welk moment het is, maar zou best eens kunnen aangezien het telkens na een uur weer wegvalt.

Kan ik verhelpen dat het steeds uitvalt dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan