richardmeijer
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 sep 2012
- Berichten
- 103
Ik heb het laatste halfjaar het probleem dat de internetverbinding vaak weg valt. onderin de taakbalk staat dan: er zijn geen verbindingen beschikbaar. als ik de router dan reset en de laptop opnieuw opstart is de verbinding er wel weer. maar een paar dagen later valt hij soms ineens weer weg.
Ook heb ik een probleem met de telefoon; ik ben haast niet te verstaan en klink heel ver weg. ook doen de keuzetoetsen in een menu als ik ergens naar toe bel niet. ik heb hiervoor het zelfde probleem met de telefoon gehad en bij mijn nieuwe dus nog steeds.
Zou dit alles aan de provider Ziggo kunnen liggen? ik heb hen al gebeld en ze sturen een monteur langs. Ze willen natuurlijk geen klant kwijt. ik vroeg namelijk al aan hen of op mijn adres ziggo wel beschikbaar is? bij de technische dienst zeggen ze ook dat het aan de router kan liggen.
Iemand een suggestie? moet ik naar een andere provider?
Ook heb ik een probleem met de telefoon; ik ben haast niet te verstaan en klink heel ver weg. ook doen de keuzetoetsen in een menu als ik ergens naar toe bel niet. ik heb hiervoor het zelfde probleem met de telefoon gehad en bij mijn nieuwe dus nog steeds.
Zou dit alles aan de provider Ziggo kunnen liggen? ik heb hen al gebeld en ze sturen een monteur langs. Ze willen natuurlijk geen klant kwijt. ik vroeg namelijk al aan hen of op mijn adres ziggo wel beschikbaar is? bij de technische dienst zeggen ze ook dat het aan de router kan liggen.
Iemand een suggestie? moet ik naar een andere provider?