verbinding valt dood!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tintin

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2003
Berichten
178
hallo hallo beste mensen hierbij wil ik me ff bekend maken ik ben dus tintin en heb weinig verstand van computers en denk dan ook dat deze site voor mij een uitkomst is....
ik zal gelijk maar met de deur in huis vallen ,ik heb een packard bell iconnect pc met een pentium III 733mhz
en 64mb,en een modem 56kbps v.90 data fax,ik heb een engelse versie van windows 98 en internet via wanadoo en daar heb ik heel veel problemen mee,verbinding maken is geen probleem alleen als ik sites wil bezoeken,gebeurt er vaak niks en zie ik links onderin een wereldbol met een vergrootglas erin met de tekst finding site 80.142.76 maar er gebeurt niks op dat moment loopt me outlook ook vast en gaat opnieuw verbinding maken,vervolgens krijg ik een melding dat ik bniet verbonden ben met internet en krijg 2 keuze's work offline en try again en als ik op de laatste klik gaat ie weer lopen als een trein om een paar minuten later weer dood te vallen,dit alles vind ik zeer irritant
wie weet wat ik moet doen om dit op te lossen?
ik zelf denk dat heyt niet zozeer aan wanadoo ligt maar meer aan explorer,denk ik dat juist of zit ik nu er helemaal naast?
alvast hartelijk dank namens
bobby en kaptein haddock en natuurlijk zonnebloem
 
Welkom TinTin

Kijk eens bij Outlook op Extra/Opties/tab verbindingen of "ophangen na verzenden/ontvangen"staat uitgevinkt.
 
bij connection staat wel "ask before switching dial up connections" aangevinkt en als ik dan op change klik kom ik in internet properties en daar staat wel "never dial a connection "aangevinkt.ik weet het verder ook niet wat ik moet doen
 
Hoi tintin,

Welkom op Helpmij.

Wil je deze link aanklikken?
Dan wordt er een programma dat heet Hijackthis gedownload.
Unzip en run het programma, klik dan op Scan > Save log. Othoudt waar het log bewaard wordt, rechtsklik erop en wijzig de naam van .log naar .txt
Open het dan en kopieer de inhoud naar het venster dat je krijgt als je hier beneden op Reageer op Bericht klikt.

Groetjes,

Pieter
 
Hoi tintin,

Ik hoop dat dit hem is.
Scan nog een keer met HijackThis en vink deze twee aan:

O2 - BHO: (no name) - {00000000-5eb9-11d5-9d45-009027c14662} - C:\WINDOWS\VX2.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [Onflow] "C:\program files\onflow\uninstall onflow.exe" -ofpid

Zorg dat alle IE, OE en Explorer vensters dicht zijn en klik dan op Fix Checked

Kijk daarna onder Start > Instellingen > Configuratiescherm > Software of je daar het programma VX2 nog kunt vinden. Zoja, klik dan op verwijderen.

Groetjes,

Pieter
 
heb het allemaal gedaan en heb alleen geen vx2 programma gevonden,in eerste instantie dacht ik dat het nu opgelost was,want het ging als een trein,maar nu laat ie steeds vaker weer die melding zien:work offline-try again....

zijn er nog meer mensen met hetzelfde probleem?
en zijn er nog mensen die dit probleem ook hebben gehad ?
wil er erg graag vanaf van dat gezeik...
bedankt
 
Laatst bewerkt:
Was zeker een beetje in de war. Heb je die online helpdesk van casema al bekeken?
 
ja maar word er niet veel wijzer van
zal het nog een keertje door gaan nemen!!!
 
:work offline-try again....

Heb ik ook een hele tijd gehad
ik moest toen mijn modem 5 min uit het stopcontact halen,

Bij mij is het nooit meer terug gekomen
weet niet of het bij jou helpt maar het kan geen kwaad.

Grt,
Dick
 
Als je kabel hebt dan ben je direkt online zodra je de pc aanzet...wel vinkje/stipje gezet bij 'nooit een verbinding kiezen' in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Verbindingen?

Vernieuw eens je netwerkkaart:
Om dit te controleren klik (voor Windows95/98/98SE/ME) op start - uitvoeren, typ hier WINIPCFG en klik op Ok. Klik hier op alles vrijgeven en vervolgens op alles vernieuwen.
Voor WindowsNT/2000/XP ga naar start - uitvoeren, typ hier CMD en klik op Ok. In het zwarte DOSscherm typen IPCONFIG /RELEASE gevolgt door enter. En vervolgens typen IPCONFIG /RENEW gevolgt door enter.
 
Hoi,

ik heb al een tijdje hetzelfde probleem. Krijg telkens de melding WORK OFFLINE EN TRY AGAIN.
Heb zoals beschreven de netwerkkaart geprobeerd te vernieuwen maar dit lukt niet. Krijg het volgende te zien als ik op vernieuwen druk: ERROR DHCP SERVER UNAVAILABLE : RENEWING ADAPTER

Wat moet ik hier nou mee???? Het surfen is hierdoor erggggggg irritant. Wie kan mij helpen?????

ALvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan