Verbinding valt vaak weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob Valkenburg

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2000
Berichten
803
Hallo,

Sinds Maart heb ik internet via Online. Ik heb van hun een Thomson TG712 en een dongel voor een draadloze verbinding.
Nu hebben we vaak last van dat de verbinding weg valt.
Pagina's laden niet of zeer traag.

Als ik aan het downloaden ben (usenet), dan zie ik ook bij Grabit de snelheid ineens wegvallen. Na enkele seconden komt de snelheid weer terug.

Moet ik nu toch maar een kabel leggen i.p.v. draadloos?

Grtz, Rob
 
Leg een kabel en kijk wat er dan gebeurt.
 
Leg een kabel en kijk wat er dan gebeurt.

Kan ook, zeer grote kans dat alles goed werkt. Maar een draadloos modem moet kunnen waar die voor gemaakt is. En als het aan het modem ligt moet Online je een nieuw modem sturen.
 
Duidelijk, maar dan heb je tenminste even normaal internet.
 
Ik heb hem nu aan de kabel "hangen". Uitval lijkt nu wel minder.
Vanwege de paasdagen niet zoveel aan de pc geweest, maar hoop dat het nu goed blijft.

Draadloosmodem is zo'n 3 meter verwijderd. Wilde eigenlijk van de kabels af, maar uiteindelijk heb ik nog bijna alles via de kabel lopen. Alleen de WII (ca. 50 cm verwijderd van de modem) heeft nu nog een draadloze verbinding. Maar ook bij hem valt soms de verbinding weg (bij MarioKart).
 
Ik heb hem nu aan de kabel "hangen". Uitval lijkt nu wel minder.
Vanwege de paasdagen niet zoveel aan de pc geweest, maar hoop dat het nu goed blijft.

Draadloosmodem is zo'n 3 meter verwijderd. Wilde eigenlijk van de kabels af, maar uiteindelijk heb ik nog bijna alles via de kabel lopen. Alleen de WII (ca. 50 cm verwijderd van de modem) heeft nu nog een draadloze verbinding. Maar ook bij hem valt soms de verbinding weg (bij MarioKart).

Als het nog steeds uitvalt, met kabel zou ik zeker even Online opbellen. En een WII van 50 cm naast de draadloze zender lijkt me ook een beetje raar als het niet werkt. Ik zou Online opbellen en vragen om een nieuwe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan