Verbinding valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

brandoil

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2005
Ik heb problemen met verbinding adsl router naar internet.
Het lampje van de data die hoort te branden gaat uit en dan kan ik niet meer op internet komen.Soms het ook wel weer een paar uur goed en dan houd hij er weer mee op.De router is een Belkin adsl modem met ingebouwde wirreles router ( isdn lijn ).Zelf dacht ik eerst dat de computer de netwerkkaart in de slaapstand zet maar dat is het niet omdat ik nu ook een laptop draadloos laat inloggen en heeft hij het zelfde probleem.Na herstart van router werkt hij weer een tijdje goed.
Het probleem is begonnen nadat ik windows home ( toen geen problemen )upgedate heb naar xp prof.
Nu heb ik een maand geleden nog bij iemand adsl geinstaleerd met precies het zelfde modem op een isdn lijn,win xp prof en daar doet het modem precies het zelfde daar valt het data lampje ook vaak weg.
Computer 1 Zonnet abonement, Comp 2 Wanadoo dus aan de providers kan het ook niet liggen.
Weet iemand waar het aan kan liggen???

Over welk merk/type modem hebben we het ? Zie sticky !

Wegvallen verbinding

Het gaat hier over een Belkin modem/router draadloos 802.11g/54Mps verder staat er geen type of verdere gegevens op. Zit op een isdn lijn.

haai ik had het zelfde probleem maar ikheb het nu niet meer omdat,

ik me router heb gereset in het menu en je kan ook op de iste van belkin updates downloaden voor je router kijk daar anders even een keer

www.belkin.nl

Belkin router

Mocht dit het type 7230df zijn versie 4000df dan is dit een bekend probleem bij belkin, ze maken er geen reclame mee.
Deze wireless router heeft oververhittings problemen.Deze komen in het begin nog niet voor maar niet lang daarna begint de ellende.

Om dit probleem op te lossen belkin nederland bellen probleem aangeven, aangezien je ongelimiteerde garantie hebt zullen ze deze terug nemen. Men zal hierop een nieuwe naar u toe laten komen door de defecte retour te sturen. ( dit allemaal is gratis )

Aangezien dit type nog verkocht wordt zal je dus een nieuwe krijgen en na een paar maanden weer hetzefde probleem krijgen.
Tidens gesprek aangeven aan belkin nederland dat ze een ander type moeten sturen anders begint dit van voren af aan.
Dit defect komt niet voor op hun site maar wel op hun eigen intranet site daar staat het wel in beschreven als een hitte probleem. Modem valt uit oranje leds branden doet niks meer.

Hopelijk helpt dit iemand.

Zelf ook gedaan binnenkort nieuwe binnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan