Verbinding valt weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnny1000

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2008
Berichten
14
Hallo,

Ik heb draadloos internet. Als ik op het internet, dan verlies ik internet elke keer na 5/10 minuten. Ik ben bijvoorbeeld op youtube.com en als ik dan een filmpje bekijk dan stopt die na ong 5 minuten kijken, en moet ik weer helemaal overniew beginnen. Ik hoop dat iemand weet wat er fout is.

(( Ik heb een Acer 7720G. Ik zit redelijk dicht bij de router dus daar ligt het niet aan. ))
 
Laatst bewerkt:
Heb je de router zelf ingesteld???
En heb je toevallig ook een ander kanaal gekozen als de standaard kanaal 11.
Kans is dat er iemand bij jouw in de buurt ook met draadloos internet op kanaal 11 zit.
Dat stoort elkaar.
 
Ik zit er alleen op. en er zijn al andere die dat ook hebben, en daar word gezegd de router resette, en de adapter opnieuw installere.
 
Telfort beweert dat meer dan 1 meter van hoofdaansluiting naar router, storing kan veroorzaken.



En het de hoofdaansluiting zit meestal in de meterkast.

Ik adviseer dat je het vermindert naar 1 meter als test, en dan kijkt als het probleem nog steeds voorkomt.
 
ik zal eens proberen.

__________________

Ik heb het geprobeerd, en ik zat er langs en nog steeds viel die weg. dus daar ligt het dus echt NIET aan.
 
Laatst bewerkt:
Eeeeeh,die 1 meter geld voor de aansluiting tussen isra punt en modem.
Niet tussen modem en router.
Ik heb daar 20 meter tussen zitten,en dat blijf goed werken.
Ik zit er alleen op,nee,ik bedoel in de straat.
Zitten er nog meer mensen in de straat of buurt bij jouw die draadloos internet hebben.
 
Laatst bewerkt:
nee meer dan 1 meter kan makkelijk, ik heb er een betonnen vloer tussen liggen en ik own nog op rainbow six vegas 2 draadloos via de xbox.

Je krijgt een probleem wanneer je gewapend beton in je huis hebt, bijv appartementencomplex ofzo. Dan kan er we een slechte verbinding zijn.
verder kan het ook zijn dat je bepaalde software op je laptop zoals firewalls/virusscanners die voor problemen kunnen zorgen, dus zet die even uit.

Ik heb ook nog even een vraag, als je hem rechtstreeks met een kabel op de modem aansluit, blijft ie dan gewoon wel werken?
 
Zitten er nog meer mensen in de straat of buurt bij jouw die draadloos internet hebben.

Ja iedereen die langs mij woont. Maar hun zitten gewoon op hun eigen netwerk.


En karakas 2 dingen, wij hebben geen betonnen vloer maar een houten, en ik heb de firewall en de antivirus scanner uit en dan is het nog steeds.

En ja, op jou vraag.
 
ok dan werkt het internet dus goed.

als je de laptop met een kabel aan de router verbind valt de verbinding dan ook weg na 5 minuten,zo ja, dan ligt het aan de firmware van de router of de instellingen van de router, en tja anders zal hij niet meer goed werken

kun je het ook eens met een andere netwerkkaart proberen, een usb netwerkkaart of een laptop van iemand anders,dan weten we het of het aan je netwerkkaart ligt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan