Verbinding van draadloos netwerk verbeteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

marki202

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 dec 2008
Hoi Allemaal,

Ik zou graag een oplossing willen voor het volgend probleem: Ik heb mijn computer gekocht in IT Ware Kontich.De bediende vroeg me of het voor wireless was en dus zei ik "ja",ik heb er dan ook geen besef van welke wireless ontvanger ik zou hebben. Nu de laatste tijd(eigenlijk al van het begin) heb ik gemerkt dat de snelheid en signaalsterkte vrij of nogal zeer laag is. Dit stoort me vooral tijdens het gamen. Ik word meestal bekeken als "lagger"(=iemand met slecht connectie waardoor ping te hoog word en niet aangenaam is voor de medenspelers).:confused: Dit zou ik graag willen vermijden. Ik heb alvast wat meer informatie:Mijn signaalsterkte is meestal laag en snelheid van 1.0 mbps tot 11.0mbps niet meer dan dat,de modem staat op zelfde verdieping, circa 7 à 8 meter verwijdert van mijn computer met 2 muren tussen(hoek 90°) . Het toestel waarmee ik verbonden ben is Belkin 54g(modem).De modem is verbonden met Lan verbinding die met een kabel naar de garage loopt, de Lan verbinding gaat ook opvallend traag voor Lan ,heeft dat er mee te maken voor de stralen naar mijn computer?Of liegt het aan de afstand?Kan er iemand me helpen?

Alvast Bedankt

Fred

Kleine schets van bovenaanzicht van modem,ontvanger,straal

C:\Documents and Settings\Tivy\Mijn documenten\Straal pc- modem.doc

/\
|
| Link

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan