verbinding verbreekt bij kiezen OE

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Heb op n computer Win 98. Eigenaar heeft ooit eens cd's geinstalleerd van zijn gratis internetproviderd. Maar nu krijg ik het niet meer voor elkaar om dat goed te krijgen terwijl ik denk dat de oplossing niet moeilijk hoeft te zijn.

Als ik verbinding maak met internet (ik heb zelf al een nieuwe inbelverbinding aangemaakt) dat lukt alles perfect. Zodra ik dan kies voor Outlook Express, verbreekt de verbinding en krijg ik de mogelijkheid om opnieuw verbinding te maken met dezelfde verbinding als ik had bij het internetten.

In OE is e mogelijkheid om bij opties te kiezen voor verbinding. Daar hoort ie toch dezelfde verbinding te kiezen als internet???? Maar als ik daar dan op eigenschappen klik, is het hele vakje (waar normaal de te kiezen internetverbindingen staan) leeg. Dus dat is erg vreemd.

Hoe krijg ik dat (zonder comp leeg te halen) weer op orde????

En als je vanaf outlook express het internet opgaat? Lukt het dan wel? (Dat ik win98 had kwam m'n inbelscherm te voorschijn als ik op verzenden en ontvangen drukte.)

dan blijft de verbinding inderdaad gewoon gehandhaafd. Dus ergens zoekt OE naar een andere verbinding. Maar hoe kan ik dat wijzigen?

Ik dacht ook dat je vroeger OE kon verwijderen door bij configscherm-software-windowsonderdelen OE uit te vinken. Maar dat zit er niet meer tussen...

Misschien dit effe proberen: Bij extra-->accounts-->email
en daar heb je als het goed is een type (standaard) email tussen staan. Dan zal er daar wel iets fouts in staan?

maar dat heb ik gecontroleerd en zelfs de account opnieuw aangemaakt... Dus dat moet goed zijn.. en hij haalt ook wel mail op, alleen is het hoogst irritant dat de verbinding verbreekt op het moment dat ik vanaf internet explorer OS ga kiezen...

Weet iemand misschien waar je een complete versie van internet explorer 6 en outlook express 6 kunt downloaden?

Tja, ik heb wel iets soortgelijks gehad. Maar toen kreeg ik netjes de vraag of ik m'n verbinding wilde behouden of overgaan op een 'andere verbinding'.
Waarschijnlijk staat het volgende al goed, maar wie weet he... Staat bij die standaard email het vinkje aan (voor deze account altijd deze verbinding gebruiken) bij eigenschappen en verbinding?

Succes nog verder en alvast welterusten!

ik denk dat door het installeren van een wanadoo cd of een compuserve cd geblokkeerd is voor eigen inbreng... Ik kan bij verbindingen (in OE) helemaal niets invoeren, veranderen... Alles is grijs...

ik word er echt gek van.
Als ik verbinding met OE maak, en vervolgens internet start, blijft de verbinding behouden, maar als ik eerst verbinding maak met internet en vervolgens OE start, verbreekt de verbinding. Als ik dan bij de opties kijk, zie ik de bijlage.. erg vreemd toch...

HELLUP

Kun je het niet repareren met de win98 cd?
Heb effe gezocht bij dc++, en daar kun je ze downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan