verbinding verbreekt kort

Status
Niet open voor verdere reacties.

glitch2

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2005
Berichten
502
Ik heb een motorola modem (weet niet precies wat voor type) met daarachter een linksys 45WRT G router aangesloten op mn pc.
De kwaliteit en snelheid van de verbinding is goed maar de verbinding word soms heel kort (1 seconde) verbroken waarna hij weer metteen verbinding maakt, dit is in de meeste gevallen geen probleem alleen wel bij online gamen,
 
Ik heb precies hetzelfde probleem,
ik heb gewoon verbinding en soms valt de verbinding 1 seconden ( en soms langer) weg
dit is lastig als ik bijvoorbeeld iets aan het downloaden ben, of wanneer ik aan het gamen ben, en mijn msn start zich iederekeer bij dit probleem opnieuw op.
ik heb nog nooit van dit probleem last gehad, 2 jaar ong. niks aan de hand.

weet iemand hoe dit kan en hoe ik het kan oplossen ?
 
ff voor de duidelijkheid als ik die linksys wrt54 G er tussenuit haal en mn computer gewoon rechtstreeks aansluit op die motorolla modem dan heb ik het probleem niet, ik heb voor die linksys router wel de nieuwste firmware al geinstalleerd
 
ik heb ook een linksys met antenne aan mijn pc
ik heb er meer dan 2 jaar geen problemen mee gehad en nu ineens..
en in de tijd dat ik dit bericht typ word mijn msn alweer 1 keer opnieuw opgestart ...
 
ik heb ook een linksys met antenne aan mijn pc
ik heb er meer dan 2 jaar geen problemen mee gehad en nu ineens..
en in de tijd dat ik dit bericht typ word mijn msn alweer 1 keer opnieuw opgestart ...

ik precies deze probleem maar sins een week geleden dat ik moest van @home
mijn modem veranderen, ik word hier gek van ... heeft iemand al een oplossing gevonden?

ik heb geen lynksys maar een SMC
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan