verbinding weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

sacha

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2001
Berichten
248
Sinds een paar dagen heb ik geen adsl verbinding meer. De lampjes op het Speedtouch modem branden niet meer behalve die van de ethernetkabel aansluiting. Soms als ik de stroom van het modem afhaal en na een uur er weer in doe dan is er wel even verbinding maar slechts een paar minuten en dan valt ie weer weg. Er is aan de pc en instellingen helemaal niks verandert, geen virussen op de pc en ook geen spy-ware. KPN geeft aan dat er geen werkzaamheden zijn. Wat kan hier de oorzaak van zijn en hoe los ik dit op?
Alvast bedankt voor het meedenken.
 
Het lijkt er op alsof het modem "kapot" is. Al geprobeerd met een ander modem? Of eventueel ouderwets met een telefoonmodem om te testen of het aan het modem of toch aan de pc ligt?
 
Dat heb ik niet getest, maar de ethernetlampjes doen het wel, het is een multi pc modem.
Het vreemde is dat er soms, na een reset, wel verbinding is maar slechts een korte tijd.
 
Heb je xp? Doe dan eens een systeemherstel naar voor de problemen? Als het dan wel goed blijft heb je toch iets geinstalleerd of gedaan waardoor dit ontstaan is.

Zo niet, dan kun je uitsluiten dat het aan de software ligt.

Je zegt dat je spywarevrij bent, maar plaats toch voor de zekerheid eens een hijackthis log. De experts kunnen daaruit meer ontdekken dan je denkt.

Je log kan je hier plaatsen http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=164949 Lees het eerste bericht eerst goed door. Lukt het niet met je verbinding om dit te doen, zet dan hijackthis op een diskette en ga naar de foute pc. Maak dan een log en zet die weer op de diskette om zo het log in het gegeven topic te plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan