Verbinding weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert Beckmans

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2005
Geachte Helpers,

Ik heb een paar dagen geleden een paar poorten opengezet in m'n router i.v.m. Azureus.

Zie:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=226856

Is gelukt, maar als ik nu Azureus laat draaien en een tijd later, of de volgende dag, de monitor aanzet om de voortgang van m'n downloads te bekijken, zie ik dat er geen verbinding meer is. Helemaal niets.
Geen Azureus, geen internet, NIX...

Om het op te lossen, moet ik de pc uitzetten, mijn Chello-modem van de voeding afhalen en weer aanzetten, en met mijn Sweex router moet ik hetzelfde doen. Als ik dan de pc weer aanzet is alles weer goed.

Anyone?

Alvast bedankt.

Robert.

Heb je deze problemen ook als je niet met een P2P programma werkt ?

Nee, tot nu toe nog niet.
Ik heb vanavond een paar uur zitten internetten, maar geen problemen.
Ik zet zo Azureus weer aan en dan zal ik morgenvroeg weer eens kijken of het nog zo is.

In ieder geval bedankt voor je reactie.

Robert.

Azureus heeft de hele nacht zonder problemen gelopen.
Nu nog steeds verbinding.

Vreemd...

Computers zijn "soms" best wel leuke dingen...

Robert.

Nou snap ik er helemaal geen donder meer van.
Ik kom er net achter dat de verbinding WEER weg was en moeest weer pc uitzetten, Chello-modem weer van en weer op de voeding en m'n router evenzo...

Dus nog niet opgelost.

Robert.

Wat zei je ook al weer ?

Computers zijn "soms" best wel leuke dingen...

Werk je met XP ?

Probeer anders eens het max aantal verbindingen binnen je P2P programma te verlagen en kijk wat er dan gebeurt.

Verder zijn er ook storingen geweest bij Kwello dus misschien heeft het daar ook mee te maken ?

Daisy, bedankt voor je antwoord.

Ik werk idd met XP SP2.
Ik heb nu het max. aantal verbindingen naar beneden gebracht en we wachten wel weer af.

Robert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan