verbinding weg

• Onderwerp starter Onderwerp starter iet
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

iet

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2003
hoi,

ik heb sinds een week een router. internet op mijn laptop (draadloos) doet het goed maar mijn vaste PC aansluiting heeft wat kuren. Dit heeft ie gekregen na gebruik gemaakt te hebben van kazaa. rechts onder in de hoek staat nu een icoontje van local area connection connected, dit is toch vreemd? Als ik naar mijn outlook express ga dan kan deze ook geen verbinding maken. hoe gaan we dit aanpakken??

Alvast bedankt voor de moeite.

Groet, Iet

ligt aan je router ik kan niet zo uitleggen wat je nu moet doen omdat er allemaal verschillende routers bestaan je hebt de gebruikershandleiding van je routerr je kunt via internet explorer op het adressbalk de standaard gateway intoetsen de standard gateway adress is te vinden: als je xp hebt en rechtsonder op het icoontje van local area connection dubbelklik erop en je krijgt het status van LAN-verbinding en dan kies je tabblad ondersteuning en daar is het standaard gateway adress te vinden als je dat adress intypt in het internet explorer adressbalk krijg je misschien het gebruikersnaam en wachtwoord melding die kun je terugvinden in je handleidingboek van de router

als die standaard gateway adress niet lukken wil raadpleeg dan de handleiding!!!

als je zeker wilt weten of het niet aan je router ligt plug de verbinding dan uit je router en dan in die compjuter dan weet je het zeker waar het aanligt!!!

Laatst bewerkt:
ik heb een linksys wrt54G router. heb zojuist de aansluiting direkt in de poort van mijn desktop pc gestopt. geeft deze melding ' limited or no connectivity'.Werkt nog niet. draadloos werkt het wel waardoor ik denk ik op kan maken dat het niet aan de router ligt.
wel raar, heeft het namelijk afgelopen 2 dagen wel goed gedaan en is na gebruik gemaakt te hebben van kazaa gestopt met functioneren.

iet zei:
ik heb een linksys wrt54G router. heb zojuist de aansluiting direkt in de poort van mijn desktop pc gestopt. geeft deze melding ' limited or no connectivity'.Werkt nog niet. draadloos werkt het wel waardoor ik denk ik op kan maken dat het niet aan de router ligt.
wel raar, heeft het namelijk afgelopen 2 dagen wel goed gedaan en is na gebruik gemaakt te hebben van kazaa gestopt met functioneren.

heb je 2 computers werkt die ander hellemaal oke? dat ligt het aan kazaa

ja die laptop (wireless) werkt helemaal ok, anders kon ik nu niet antwoorden.
mijn deskto pc heeft problemen, die heeft een direkte link met de router. kazaa heb ik al verwijderd maar dit helpt niet, heb het idee dat er iets in mijn systeem zit wat er niet moet zitter, heb hitman pro al gedraaid.

op virussen gescant? niet van die gratis antivirussen allemaal rotzooi

heb gescand

geen virus gevonden, mmm wat nu

is het een optie om naar een herstelpunt te gaan in de computer, hoe moet dit eigenlijk?

iet zei:
is het een optie om naar een herstelpunt te gaan in de computer, hoe moet dit eigenlijk?
Start, Alle programma's, Bureauaccessoires, Systeemwerkset, Systeemherstel. In agenda staan vetgedrukt de data waarop herstelpunten staan. Klik op een datum vlak voor Kazaa en selecteer een herstelpunt van die dag. Rest wijst zich vanzelf.

ik had system restore uit staan, nie zo handig dus. wat is een volgende stap die ik zou kunnen nemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan