Verbinding wireless werkt vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

TSPro

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2006
Berichten
33
[Opgelost] Verbinding wireless werkt vreemd

Vandaag dus laptopje binnengehad..leuk! dacht ik...

tot ik draadloos internet wilde instellen
Ik heb de toshiba Sattelite Pro l100-107 met wireless a/b/g (intel(R) Pro/Wireless 3945ABG Network Connection)
i.c.m een Belkin Hi speed draadloze G router

Hier het probleem;
Ik ging bekabeld op internet, geen enkel probleem
Toen draadloos dat gaf op het eerste gezicht geen probleem, tot...
Tot ik op MSN Messenger wilde, dat werkte niet. terwijl hij gewoon werkt als ik er een kabel insteek.
Inloggen in G-mail (email service van google) lukte ook niet draadloos maar wel bekabeld.
Ik kon wel draadloos op www.gmail.com komen, maar niet inloggen...
www.msn.nl werkt draadloos wel perfect. Maar sommige sites en onderdelen werken niet goed, terwijl op mijn andere pc met een belkin wireless 11mbps usb ontvanger hij vlekkenloos werkt?!

Voorheen had ik een Toshiba Sattelite Pro 6100 daar werkte draadloos ook goed, 11mbps

als iemand mijn verhaal begrijpt, wat is hier mis?


===========================
FIXED
===========================

Ik heb een beetje lopen spitten in het forum om te kijken of ik nog van dienst kon zijn,
en na aanleiding van DIT BERICHT heb ik de BIOS van mijn toshiba laptop geupdate, en nu werkt het!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eenzelfde probleem gehad met een andere router. Bedraad ging alles prima, draadloos deed het eerst wel, alleen hotmail, msn en andere sites (maar weer niet alle) kreeg ik niet.

Bleek een probleem van de router te zijn. Ik heb toen de firmware geüpdate en toen werkte het wel.

Misschien dat dat bij jou ook het probleem is?

Succes!

Mike
 
Maar sommige sites en onderdelen werken niet goed, terwijl op mijn andere pc met een belkin wireless 11mbps usb ontvanger hij vlekkenloos werkt?!
Dus het euvel ligt eigenijk bij de nieuwe laptop, begrijp ik dat goed?
Deze ook helemaal up to date?
Ook de nieuwste netwerkkaart drivers?
 
ik zou niet weten aan wat het zou kunnen liggen...

ik had al naar nieuwe drivers gezocht. maar die waren er niet
de laptop kreeg ik maandag helemaal nieuw dus hij zou het eigenlijk moeten doen hoopte ik dan..

en mn router anders proberen in te stellen, maar er is niks wat echt hielp (of ik heb wat over het hoofd gezien
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat er allemaal op de nieuwe laptop staat, misschien de firewall tijdelijk uitzetten of andere programma's die de verbinding tegen kunnen houden?
 
Ik heb een beetje lopen spitten in het forum om te kijken of ik nog van dienst kon zijn,
en na aanleiding van DIT BERICHT heb ik de BIOS van mijn toshiba laptop geupdate, en nu werkt het!

ik het was niet hetzelfde probleem, maar toch leek het erop... dus dacht ik laat me het proberen ik heb niks te verliezen

en ja hoor :D het werkte!
 
Wie had dat nu kunnen bedenken.
Mooie dat het opgeloste is. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan