Verbinding wordt steeds automatisch verbroken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoi,
Iemand met een computer met Windows me, en internet via de isdn lijn heeft het volgende probleem.
Telkens als zij internet opgaat dan wordt na +/- 5 min de verbinding verbroken, het is vermoedelijk ontstaan nadat zei met AdAware en Spybot en Swshredder alle spyware heeft verwijderd.
Nadat zij dat had gedaan kon ze helemaal niet meer het internet op , dan belde hij in en kreeg ze tegelijk een melding dat de verbinding verbroken werd.
IK heb alle Spyware die verwijderd was en nog in Quarantine stonden terug laten zetten.
Dit ging dus wel in AdAware en Spybot, helaas niet meer in swshredder.
Nadat zei dit had gedaan had zei dus zoals boven geschreven wel internet maar wordt nu met +/- 5 minuten de verbinding steeds verbroken.

Weet iemand wat dit nu kan zijn, de betreffende vrouw is erg wanhopig.

Alvast erg bedankt voor jullie reactie's

groeten Barney

Probeer eens een nieuwe inbelverbinding te maken. Dat lost vaak dit soort vreemde dingen op. (dus telefoonnummer, gebruikersnaam en wachtwoord)

Hoi bedankt voor je snelle reactie,
Wij hebben inmiddels 2 keer een nieuwe inbel verbinding aangemaakt maar helaas blijft het geval terugkomen dat na +/- 5 min de inbel verbinding automatisch wordt verbroken.

groetjes Barney

Verder niets veranderd? Dus bv geen vinkje in Outlook express bij "ophangen na venzenden/ontvangen?

Al een systeemherstel geprobeerd naar voor de spyware scans?

Heeft ze toevallig bij de kpn de optie "wisselgespek" genomen? Dan verbreekt ook de verbinding als iemand belt (zal wel niet, want het is elke 5 minuten)

Het probleem is opgelost,
Het probleem zat die avond bij de internet provider, het onweerde die avond hevig en daardoor had de provider ernstige problemen bleek later.
Wie had dit gedacht, nou gelukkig ben ik er nu wel uit gekomen.

Iedereen erg bedankt voor je goeie reactie's

groeten Barney

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan