Verbinding wordt verbroken (Zonnet)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door gast0225
Je benoemt het idd. correct, de "oude xp", maar sinds XP met al zijn updates aan de weg heeft getimmerd, is de firewall van XP voor binnenkomend onheil een uitstekende. (Bij .o.a. de poort-controle bij Shields Up, krijgt een XP FW gebruiker 100% stealth als antwoord op ALLE onderdelen. Bij alle overige testen komt het antwoord dat de pc ook eigenlijk helemaal bestaat, m.a.w. hartstikke veilig.)

Ik zal het kort houden omdat het hier hartstikke offtopic is, maar snap je waarom ik het een portblocker noem en geen firewall?

Groetjes,

Pieter

Geplaatst door Guus abc
Idem dito hier. Heb Zon via Versatel en met E Tech V2 modem en idd sinds twee dagen dit probleem. Na een of twee uur ligt ineens de verbinding eruit en na opstarten is-ie weer terug.

Ik schreef gisteren het bovenstaande, maar toen mijn verbinding vandaag elke 10 minuten uitviel, ben ik even verder gaan zoeken en in de taakbalk van IE zag ik steeds heel kort een foutmelding (zie bijlage).
Zoeken met Google bracht me hier en na het uivoeren van de fix werkt alles weer perfect.
Mochten de problemen dus aanhouden, dan kan je dit ook proberen, als je tenminste dezelfde foutmelding ziet.

Guus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan