verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Baia*

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2001
ik wil graag mijn internetverbinding delen met mijn huisgnoten. Ik hoorde dat winroute een prima programma is daarvoor...maar zijn er ook nog andere??

Jeroen

Ja, AnalogX Proxy bijvoorbeeld, niet enorm veel functies, maar de standaard dingen (surfen, e-mail, ftp en nieuws) en de programma's die socks ondersteunen (o.a. MSN en Kazaa) werken prima. Heel simpel op te zetten.

dus met dat programma moeten alle normale programma's gewoon werken? Ik denk aan msn en kazaa...

Jeroen

bakkuhrtje

Leipo,

Ik kom hier haast nooit meer zie ik opeens jouwn naam staan.... beetje bijgekomen van oud en nieuw? 8-)

je kan beide programma's gebruiken en kazaa en msn (zoals je kunt lezen in het antwoord van lekkere kwal, werken daar gewoon prima.......

Alleen schijnt analoque proxy soms heel traag te zijn....

dus gewoon winroute nemen...

als je meer info wilt over kabel delen met winroute of analogue proxy ga dan naar:

http://www.xs4all.nl/~xvp/delen/

LAterrrrzzzzz

Groeten uit Schotland

Ha Tommy, leipo!

Hoezo traag, dat maakt mij niet uit, dat is misschien lastig voor mijn huisgenoten!!!

Verder mot je winroute kopen en daar heb ik geen zin in, en de cracks die ik kon vinden (heb heel internet afgezocht) werkten niet vandaar!

Spreek je, goeie reis gehad btw..??

Bakerzzzz

studentes

winroute kopen??

zoek ff op de betere zoekprogramma's en kijk daar eens of een trial op www.download.com

ik mag trouwens geen kazaa of astlavista ofzo aan gaan raden want dat is illegaal dus niet doen!! ;-)

lukt dat allemaal niet dan stuur ik dat programma wel op een cd rommetje op via een collega...

Mail me er anders maar even over...

p.s. reis was erg zwaar (was zaterdag nogaL zwaar op stap geweest) maar eenmaal hier was t wel leuk (bus vol met lekkere duitsers en nederlandse studentes) heb er nog een e-mail adres aan overgehouden!)

Ik ben alweer een tijdje vrij dus ik ga er van tussen!

suc6 en tot Laterrrrrrrrrrrrrrrz

p.s. hoe was freek?

Tja, met Winroute werkt ongeveer alles, dus als je ook programma's gebruikt die niet door AnalogX proxy ondersteund worden (bijvoorbeeld spelletjes), dan kan je beter die nemen. Nadeel van Winroute is dat het weer wat ingewikkelder werkt.

AnalogX Proxy is niet veel, maar ook niet moeilijk en zeker niet duur (gratiz).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan