verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

emre17

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2008
het is zeer complex denk ik zelf.
ik doe zelf ook IT systeembeheer nu heb ik dit..

Op me tante der laptop had ik eerst verbinding met internet, nu is het zo zewel bedraad als onbedraad dat ik alleen de Modem/router kan benaderen en niet verder.
dus ik kan de connectie laten stoppen en dergelijke.. maar ik kan niet op internet alleen op die specifieke laptop..
Het gebeurde allemaal toen ik service pack 3 ging installeren op een gegeven moment zegt hij dat een bestand niet gevonden wordt en dan moet ik de installatie annuleren en dan komt de procedure dat alles terug gezet wordt.. -.- heb alle drivers opnieuw geinstalleerd maar tevergeefs..

nu is mijn vraag wat kan ik doen dat die laptop weer verbinding heeft Xs4All laat ons in de steek.. -.-

alvast bedankt
Emre

als ik jouw was zou ik alle data er af halen en dan alles opnieuw installeren
Als je een SP installeerd en je breekt dat af, blijft er altijd genoeg achter om je bestaande installatie te vern*****.

Hoi,

Je zegt, dat er zowel bedraad, als draadloos verbinding is met de modem/router.
Dat betekent dat er met deze verbinding dus niets mis is!
Je moet de oorzaak dus zoeken in je modem/router.
Het lijkt me dus onzin wat Bertsjuhn suggereert.
Als je daarbij een installatie-cd hebt, draai de software dan nog eens vanaf de laptop om een verbinding te maken.

Hoi,

Je zegt, dat er zowel bedraad, als draadloos verbinding is met de modem/router.
Dat betekent dat er met deze verbinding dus niets mis is!
Je moet de oorzaak dus zoeken in je modem/router.
Het lijkt me dus onzin wat Bertsjuhn suggereert.
Als je daarbij een installatie-cd hebt, draai de software dan nog eens vanaf de laptop om een verbinding te maken.

Het is geen onzin, heb het zelfde al gehad met SP2 ...

als ik jouw was zou ik alle data er af halen en dan alles opnieuw installeren
Als je een SP installeerd en je breekt dat af, blijft er altijd genoeg achter om je bestaande installatie te vern*****.
je had gelijk man.. nadat ik dat had gedaan was alles goed gegaan.. gelijk sp3 erop gejast..:p tx.. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan