Verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

01-leroy

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2006
heey

hoe kan ik met mijn pc verbinding maken met 2 laptops die op draadloos internet zitten?
ik zit zelf met een ethernet kabel op internet?

groetjes

Je moet in ieder geval op 1 netwerk zitten. Dus je moet alle pc's op 1 router/modem hebben aangesloten

klik links onder op start (het ronde bolletje dus) dan zie je het menu en klik je op network oftewel bij de nederlandse versie netwerk (zie afbeelding):
1252742785-930.jpg

Als je hierop klikt krijg je een venster met de computers die aanstaan in het netwerk. klik met de rechtermuisknop op eentje en kies explore/verkennen.Voila, het is gelukt

(als je geen pc ziet terwijl hij toch is aangesloten op het netwerk doe je het volgende)

boven in het venster van het netwerkscherm staat een popup met een tekst. klik hierop en volg de instructie's die het programma geeft. hierna druk je op F5 op je toetsenbord en wacht je tot de groene balk is geladen. Staan de computers er nog niet bij? reageer dan op dit bericht en zeg je wat er niet lukt.
Gr. Kayle

nu kunnen ze er wel in maar we kunnen niet in een spel samen spelen moet ik ze dan in de router toe laten ofzo? zo ja hoe doe ik dat?
groeten leroy

zou ik eens de naam van heet spel mogen weten en of je het ip moet invullen?
Gr. Kayle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan