Verbindingsprobleem laptop router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rutger91

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2008
Berichten
7
Hallo,

Ik heb sinds kort een nieuwe laptop van het merk Acer. Hij doet het prima... Er is alleen één probleem... Zo vanuit de doos deed internet het gewoon gelijk, ik hoefde slechts onze sleutel in te voeren. We hebben een router van D-Link. Maar na verloop van tijd viel hij af en toe weg... Hij stond dan helemaal niet meer in de lijst van netwerken binnen bereik, heel raar want zo'n beetje de hele straat stond daar, beveiligd en onbeveiligd, behalve de onze. Mijn vader heeft wel gewoon verbinding op zijn (hp) laptop.

De stekker uit de router + modem en even later er weer in verhielp het probleem weer. Dan deed hij het weer even. Maar nu komt hij bij nooit meer voor in de lijst van netwerken binnen bereik.

Kent iemand dit probleem of weet iemand een oplossing? Bij voorbaat dank.

Rutger.
 
Watvoor netwerkadapter (kaart) gebruike je, welk type en merk?
Welk besturingssysteem

Apart probleem...


Als er ook onbeveiligde routers van uit de straat tussen zitten... :p (geintje lol)
 
Ik ken het probleem niet maar heb ergens gelezen dat de acer lancher of zo iets installeren het probleem verhelpt.
 
Netwerkkaart? In mijn laptop? Dat zit er gewoon in van acer, signalup noemen ze het geloof ik.
 
Het is nu gedeeltelijk gelukt, ik heb de router gereset nu zijn alle gegevens weg... Er staat in mijn lijst met netwerken binnen bereik dat hij onbeveiligd is, dan verbind ik maar doet hij het niet, hij hoort beveiligd te zijn.

Wie kan mij vertellen hoe ik wachtwoord en dergelijke kan instellen of wat voor probleem ik anders heb?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan