Verbonden maar geen toegang tot websites.

Status
Niet open voor verdere reacties.

AxeMire

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2014
Hallo iedereen!

Ik heb een nieuwe laptop voor mijn verjaardag gekregen met Windows 8 (Acer TravelMate P253-M)
Het is opzich een goede laptop, Ik heb sinds vannochtend geen internetverbinding maar er staan wel streepjes dat hij "verbonden" is.

Ik heb in de host list gekeken maar hij is gewoon hetzelfde als altijd. er staat 127.0.0.1 localhost maar dat is volgens mij van mijn webserver.
Ik heb dat eraf gehaald, En ik heb geprobeerd om met CMD websites te pingen of hoe je dat ook noemt haha
ik had getypt "ping www.google.nl" en ik kreeg gewoon connectie, Ik heb de ip van www.google.nl ook nog geprobeerd maar dat werkte ook niet.
Dus ik denk dat het niet aan mijn DNS Host ligt ofzo.

Ik heb ook internet aan en uit gezet. Maar durfde niet aan mijn vader te vragen of hij de router opnieuw kon opstarten want hij zit zelf natuurlijk ook op het internet.
Ik heb met kabel nog niet geprobeerd maar dat doe ik als ik zometeen weer thuis ben.

Firewall heb ik ook aan en uit gezet maar dat werkte ook niet.
Ik heb geprobeerd om Chrome en Internet Explorer toe te voegen aan de uitzonderingen.
Werkte ook niet.

Ik heb werkelijk 2 uur gezocht naar een oplossing maar niemand wist waar het door kwam.
Daarom heb ik nu hier een berichtje op geschreven.

Ik heb dit trouwens geschreven op mijn desktop PC.
Niet dat jullie denken dat ik een verhaaltje verzin ofzo haha.

Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Toch de router uitzetten, 30 sec wachten en dan weer aanzetten. Lost vaak het probleem op.

Toch de router uitzetten, 30 sec wachten en dan weer aanzetten. Lost vaak het probleem op.

Het probleem heeft zich vanzelf opgelost haha.
Ik ging naar een vriend toe en toen ik terug kwam deed het internet het weer.
Toch bedankt voor uw hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan